Vizelet

Két hete felfáztam és cifloxin tablettát kellett szednem, most egyéb problémám miatt vermox féreghajtót és aranyér kenőcsöt is használok, ez okozhatja-r azt, hogy szokatlan szagú a vizeletem? Vagy esetleg az is közrejátszik, hogy nagyon keveset iszom naponta? kérem segítségét! válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza húgyúti fertőzés témában

A kevés folyadékfogyasztás és akár a szer vizeletbe való kiválasztódása is okozhatja problémáját. Rendszeresen fogyasszon kisvirágú füzike teát, ha gyakori felfázásos panaszai vannak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 02., 08:00; Megválaszolva: 2011. február 05., 16:13
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Jobb oldali hasi és derék fájdalom
Tisztelt Doktornő! A helyzet az, hogy egy éve hirtelen kezdődött a problémám.Fáj tompán a jobb derekam és a hasam is jobb oldalon . Van, hogy...
együttlét?!
Tisztelt Címzett! Tisztelt Doktor Nő! Azon tiszteletteljes kérdéssel fordulok Önhöz, hogy legyen szíves segítsen, merre érdemes...
Enyhe mellékhere gyulladás?
Jó napot kívánok! Egy ismétlődő problémám van már kb 2-2,5 éve. Gyenge alhasi, gát táji fájdalom, enyhe nem állandó bal here fájdalom és ez...
Mi okozhat sérv jellegű tünetet?
Tisztelt WEBBeteg! Bal lagyekomban sok állás illetve nagy terhelés esetében nyomást éreztem. Pár nappal később enyhe fájdalmat éreztem jobb...
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...