Tamoxifen

Kedves Doktor Úr! Alacsony spermaszám, illetve alacsony tesztoszteron szint miatt Tamoxifen Teva 20 mg - os gyógyszert írt fel a férjemnek egy andrológus. Valóban megfelelő ez a gyógyszer, illetve okozhat merevedési zavart és csökkent libidót? Válaszát nagyon várom és előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csanádi Gábor válasza spermaszám témában

A gyógyszernek merevedési illetve libidó problámákat nem kellene okoznia. Amennyiben ezek jelentkeznek és egyértelműen a gyógyszer szedéséhez köthetők érdemes hamarabb, ismételten felkeresnie az andrológusát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 15., 09:46; Megválaszolva: 2011. február 01., 21:24
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Jobb oldali hasi és derék fájdalom
Tisztelt Doktornő! A helyzet az, hogy egy éve hirtelen kezdődött a problémám.Fáj tompán a jobb derekam és a hasam is jobb oldalon . Van, hogy...
együttlét?!
Tisztelt Címzett! Tisztelt Doktor Nő! Azon tiszteletteljes kérdéssel fordulok Önhöz, hogy legyen szíves segítsen, merre érdemes...
Enyhe mellékhere gyulladás?
Jó napot kívánok! Egy ismétlődő problémám van már kb 2-2,5 éve. Gyenge alhasi, gát táji fájdalom, enyhe nem állandó bal here fájdalom és ez...
Mi okozhat sérv jellegű tünetet?
Tisztelt WEBBeteg! Bal lagyekomban sok állás illetve nagy terhelés esetében nyomást éreztem. Pár nappal később enyhe fájdalmat éreztem jobb...
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...