Csípős vizelet

Tisztelt Doktorúr/nő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy egy hónapon belül már másodzsorra fordult elő, hogy fáj a hasam alja, majd pár nap múlva csíp, illetve fáj a vizelés. Gyógyszertári javaslatra szedtem az Urogin nevű gyógyszert, sok folyadékot ittam, pár nap alatt el is múlt a panasz, viszont pár hét múlva ismét jelentkeztek a tünetek. A nőgyógyász semmi rendellenességet nem talált, de csak nem akar javulni a helyzet. Mi lenne a teendő? Lehet e felfázás, vagy valami komolyabb gond van? Előre is köszönöm a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a húgyúti fertőzés témában

Kedves Hölgyem! A háziorvosnál javasolt vizeletvizsgálatot végeztetnie, húgyúti fertőzése lehet. Ha a valóban ez a diagnózis, antibiotikumot kell szednie. Kipróbálhatja mellette a kisvirágú füzike teát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 10., 14:10; Megválaszolva: 2010. szeptember 13., 14:11
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...
Muszáj ez a beavatkozás ?
Tisztelt Doktornő ! Egy ideje a következő problémáim vannak vizeletürítésnél..inger van,de csak több részletben ürül ki egyszerre...Karácsony...
Megszakított közösülés
Kérdésem az lenne, hogy igaz az, hogy a megszakított közösülés biztonságos ha a férfi szeretkezés előtt elmegy vizelni, így kimossa az esetleges...
Vizelési probléma?
Tisztelt Doktor Úr! hete tapasztaltam olyan érzést, mintha nem tudnám teljesen kipisilni magam. Továbbá enyhe alhasi fájdalmat is éreztem. Elmentem...
Mi az ami tudna segíteni?
Jo napot kivanok! Olyan dologgal fordulnek onhoz! Hogy 8hete szenvedek vizelesii ingerrel! Nem csip nem faj se a vesem! Csak az erzes mmintha nagyon nagyon...