Műtét utáni herezacskó duzzanat

Tisztelt Doktor Úr! 2010. aug. 3-án here visszértágulatot megszüntetését célzó műtétet hajtottak végre rajtam. A műtét sikeresen megtörtént, este benn tartottak a kórházban még megfigyelésre, de észrevettem a mai nap folyamán, hogy a bal oldali herezacskóm megduzzadt. Ez természetes és majd idővel elműlik, vagy esetleg menjek vissza az urulógusomhoz, mert ez esetleg egy műtét utáni nem várt mellékhatásaként értelmezhető? Előre is köszönöm a válaszát! Tisztelettel: xy Péter

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kocsis István válasza a here témában

Tisztelt Olvasónk! Feltétlenül érdemes felkeresni a műtétet végző orvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 05., 03:37; Megválaszolva: 2010. augusztus 09., 13:37
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...
Muszáj ez a beavatkozás ?
Tisztelt Doktornő ! Egy ideje a következő problémáim vannak vizeletürítésnél..inger van,de csak több részletben ürül ki egyszerre...Karácsony...
Megszakított közösülés
Kérdésem az lenne, hogy igaz az, hogy a megszakított közösülés biztonságos ha a férfi szeretkezés előtt elmegy vizelni, így kimossa az esetleges...
Vizelési probléma?
Tisztelt Doktor Úr! hete tapasztaltam olyan érzést, mintha nem tudnám teljesen kipisilni magam. Továbbá enyhe alhasi fájdalmat is éreztem. Elmentem...
Mi az ami tudna segíteni?
Jo napot kivanok! Olyan dologgal fordulnek onhoz! Hogy 8hete szenvedek vizelesii ingerrel! Nem csip nem faj se a vesem! Csak az erzes mmintha nagyon nagyon...