Mit tegyek?

Gyakori vizelési problémámra és +++ vizeletre "ciberlit 500mg-os tablettát írt fel a háziorvosom.10napon keresztül szedtem, ma vagyok az utólsó adagnál,, de újra panaszaim vannak pár napja délután 3-4 óra körül 10percenként járok pisilni de miután eljövök a wc-ről már megint mennem kell.és mintha valami nyomás lenne belül..

Kevés volt a gyógyszer adagja vagy mi lehet a probléma? Mit tegyek?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a húgyúti fertőzés témában

Kedves Kérdező!

Biztos, hogy jól írta le a gyógyszer nevét? Gondolom valamilyen antibiotikumot szedett, de ilyen nevű gyógyszert nem ismerek. Általában vizelettenyésztést végzünk, és célzottan adunk antibiotikumot, ha egy féle gyógyszer hatástalannak bizonyult. Menjen vissza a gyógyszert felíró orvoshoz!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. március 08., 16:09; Megválaszolva: 2010. március 08., 16:09
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
férfi intimtorna
Tisztelt Doktor úr! Az utóbbi hónapokban merevedési problémáim merültek fel, ill. hónapokon át teljesen elmaradt a reggeli merevedésem. Hogy mi...
Merevedési zavar, érzéketlen...
Tisztel doktor úr Tamás vagyok 36 éves. A kérdésem a következő kB 12-13 éve kezdőttek a problémáim azzal hogy egyik napról a másikra szó...
Tesztoszteron szint
Kedves Doktor Úr! Totál tesztoszteron szint a vérképemben 9, 65 ( tartomány: 5,72-26,14 nmol/L ). A vérvétel 2020.11.25.-én készült. Azt szeretném...
Pénisz megdagadás
Tisztelt Doktor! Olyan problémával fordulok önhöz hogy a tegnapi napon megdagadt nagyon a péniszem... Kínosnak érzem de az előző napi hosszas...
Csomó a péniszen
Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben megírtam önnek hogy egy kisebb és egy nagyobb csomó keletkezett a péniszemen. Sajnos most a nagyobbik csomó...