Gyógyszerszedés

Tisztelt Kocsis úr!

Prosztata nagyobbodásom van, erre szedem az Omnic tocas 04-et, és a proszteridet egyszerre, nem romlik az állapotom, de kérdezném, hogy van-e valami hathatósabb újabb gyógyszer, és jó-e az én két gyógyszerem egyszerre szedése.

Köszönettel!

WEBBeteg Szakértő válasza prosztata témában

Tisztelt Olvasónk!

A prosztata szövetileg a mirigysejtekből és a közöttük lévő szövetekből áll. A Prosterid a mirigysejtek növekedését gátolja, az Omnic pedig a közöttük lévő állományt lazítja el, ezzel a két gyógyszer kiegészíti egymás hatását. Így kombinálva a két készítménynél jobb nincs, csak a műtét, amely során eltávolítjuk a megnagyobbodott prosztatarészt.

      

Sajnos drágák, de az új készítmények, csak ugyanezeknek a gyógyszereknek a hatóanyagát tartalmazzák, csak más néven kerülnek forgalomba.Üdvözlettel: Dr. Kocsis István, urológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. szeptember 22., 21:43 ;Megválaszolva: 2009. szeptember 22., 21:43
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Extra magas PSA
Tisztelt Doktor Úr, magas a PSA szintem, 2015 óta 15-ről legutóbb 46. 2 biopszia volt, 2015 és 18, mindkettő negatív. Most PCA3 vizsgálaton 27 lett az...
Enyhe mellékhere gyulladás?
Jó napot kívánok! Egy ismétlődő problémám van már kb 2-2,5 éve. Gyenge alhasi, gát táji fájdalom, enyhe nem állandó bal here fájdalom és ez...
Vizelési probléma?
Tisztelt Doktor Úr! hete tapasztaltam olyan érzést, mintha nem tudnám teljesen kipisilni magam. Továbbá enyhe alhasi fájdalmat is éreztem. Elmentem...
Prosztata nagyobbodás
Tisztelt Doktor Úr! 2010-ben prosztata nagyobbodást állapítottak meg,PSA 5,8 ng/l. 2014-re Tamsudil szedése mellett a PSA 0,017ng/l lett. Azt követő 6...
Húzó érzés majd élesen szúró...
Tisztelt Doktor úr! Kicsivel több mint 3 héttel ezelött egy nemi aktust követően (ahol történt védekezés) pár órával alhasi húzó érzést...