Alien

párom különböző illegális teljesitménynövelő szereket szedett/szed? nem tudom.hogy lehet e ennek köze ahhoz, hogy szeretkezéskor a spermája majd szétmarja a hüvelyem, a nyelvemet és a számat

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza sperma témában

Tisztelt Olvasónk!

   Kérdése első részére a párja adhatja meg a választ.

Nincs tudomásom arról, hogy bármilyen teljesítménynövelő szer megváltoztatná a sperma vegyhatását.Üdvözlettel: Dr. Kocsis István, urológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Kocsis István, urológus
Kérdés: 2009. július 03., 16:39; Megválaszolva: 2009. július 03., 16:39
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Jobb oldali hasi és derék fájdalom
Tisztelt Doktornő! A helyzet az, hogy egy éve hirtelen kezdődött a problémám.Fáj tompán a jobb derekam és a hasam is jobb oldalon . Van, hogy...
együttlét?!
Tisztelt Címzett! Tisztelt Doktor Nő! Azon tiszteletteljes kérdéssel fordulok Önhöz, hogy legyen szíves segítsen, merre érdemes...
Enyhe mellékhere gyulladás?
Jó napot kívánok! Egy ismétlődő problémám van már kb 2-2,5 éve. Gyenge alhasi, gát táji fájdalom, enyhe nem állandó bal here fájdalom és ez...
Mi okozhat sérv jellegű tünetet?
Tisztelt WEBBeteg! Bal lagyekomban sok állás illetve nagy terhelés esetében nyomást éreztem. Pár nappal később enyhe fájdalmat éreztem jobb...
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...