Hólyaghurut, vagy valami más?

Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő!

A következő problémával fordulok Önhöz: Körülbelül fél éve visszatérő húgyuti problémáim vannak. Néha égő érzést érzek a húgyhólyagomban, de ez nem állandó, néha jelentkező tünet, illetfe vizeletürítéskor jelentkezik szúró, égő érzés általában a vizelés elején, de van mikor csak a végén. A vizeletem nem véres, nem sötét színű. Szoktam inni Urogin tinktúrát illetve csalánteát. Ezek hatására a tünetek 4-5 nap alatt elmúlnak, ám néhány nap vagy pár hét elteltével ismét előjönnek, főleg szexuális együttlét után. Okozhatja ezeket a tüneteket hólyeghurut, vagy esetleg másról van szó? Milyen gyógymódot tanácsol erre? Antibiotikumot nem szeretnék szedni, mert sajnos hajlamos vagyok hüvelygombára, ami eddig minden antibiotikumos kezelés után előjött és csak hosszú hetek alatt  nagyon sok kellemetlenség mellett sikerült elmulasztani, illetve fogamzásgátlót szedek, amiről úgy tudom az antibiotikum közömbösíti a hatását. Amennyiben hólyaghurutról van szó, mit tehetnék hogy a tünetek ne csak ideig-óráig tűnjenek el, hanem végleges megoldást jelentsen? Ha a tüneteim másra utalnak, mégis miről lehet szó?

Tanácsát és segítségét előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza húgyuti fertőzés témában

Tisztelt Kérdező!

Műtét után előfordulhat átmeneti vizeletcsepegés, enyhe vizelet elszíneződés és gyakori vizelési inger, mely egy idő után megszűnik. Az intim tornával kapcsolatban számos információt találhat az interneten, de önmaga is próbálkozhat a gáti izomzat megmozgatásával. Néhány hazai egyetemi klinikán lehetőség van mágnesszékes kezelésre is, mely további javuláshoz vezethet. A kifejezett vizelési inger a húgyhólyagkorábbi megerőltetése miatt áll fenn, a későbbiekben elmúlik.

Üdvözlettel: Dr. Benyó Mátyás

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 25., 23:31; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 10:01
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Tanácstalan vagyok.
Üdvözlöm. 9 éve gondozok egy féloldali bénult beteget. Március 9-én a füléről eltávoltítottak egy növendéket. (ott használta a...