• HPV és hólyaghurut? Meg kell szakítanom a fogamzásgátló szedését?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        Egy 18 éves lány vagyok, akinél hpv-t diagnosztizáltak néhány hónapja, kaptam immunerősítő tablettát, de szerintem még nem sikerült legyőznie a szervezetemnek. Később egy alkalommal vizeléskor fájdalmat, és gyakori ingert is éreztem, de még azon a napon abba maradt, és nem igazán foglalkoztam vele, most hétvégén újra előjött és abbamaradt egy napon belül, ekkor már biztos volt, hogy orvosomhoz fordulok. Ma reggel megint előjött és már vörösvértestet is találtam a vizeletemben. Két kérdésem lenne:

        A fogamzásgátló tabletta szedését meg kell szakítanom?

        és

        Lehet-e köze a hpv-nek ehhez, ha igen hogyan?

        Előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a HPV vírus, csípő vizelet témában

        Kedves Hölgyem!

        Érdemes lenne vagy háziorvoshoz, vagy nőgyógyászhoz fordulnia, valószínűleg antibiotikumot fog kapni a hólyaghurutra.

        Ezt nem a HPV okozza, és emiatt nem kell a fogamzásgátlót abbahagynia.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-07 11:55:40; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 12:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! 3 éve használok állandó katéter mivel mozgássérült vagyok. Egy katéter cserénél egy Klebsiella pneumoniae baktériummal fertőztek meg ami elég sok gondot okoz. Gyakori hólyag fájdalom miatt CT vizsgálaton voltam a mi a...
        17 éves fiú vagyok.A jobb herém tetején észrevettem egy borsónyi göböt ami kemény,nem válik el a herétől.Még májusban elmentem ezzel orvoshoz ahol megvizsgáltak,ultrahangos felvételt készítettek róla.Azt mondta a doktor úr,hogy ez...
        Tisztelt Doktor Úr , Nő! 6 éve volt lágyéksérv műtétem jobb oldalon . Azon az oldalon visszeresedik a lábam és a herém ! Lehet attól ha szorosra tette a hálót ?
        Tisztelt szakértő! Három napja volt körülmetélésem, az orvosom tájékoztatott, hogy vérzés illetve láz vagy heveny gennyedzés esetén azonnal menjek vissza,viszont arról nem tájékoztatott, hogy akkor mit csináljak, ha az egyik varrat pár...
        Tisztelt Doktor Úr! Egy 24 éves nő vagyok,már 3.napja gennyes véres váladék folyik a húgycsövemből,szaga nincs,az alhasam nem fáj,fájdalmat nem érzek sem a folyás közben,sem vizelet ürítésekor,viszont enyhe viszketést igen! ,ezen kívűl...
        Tisztelt Doktor Úr! Rettentően el vagyok keseredve. Pár hónapja a péniszemen (makkomon) piros folt jelent meg, ami csak növekedett, nem viszket, nem ég, néha túrószerű valami van rajta, sima tapintatú, fényes. Fitymaszűkületem van, merev...
        Üdv ! 27-éves vagyok pár napja a bal herém alatt , nem a herével összefüggően egy kemény gömb szerű duzzanatot tapintottam ki nem fáj , nem érzékeny csak körülötte ! Mi lehet ez ? Voltam urulógián egy hét múlva kell vissza mennem...
        Tisztelt Doktor Úr! Olvastam az Urotrin nevű készítményről. Mivel krónikus prosztata gyulladástól szenvedek, érdekel, hogy mennyire tarthatom hitelesnek a hatékonyságáról írottakat. Javasolja-e a szedését? Köszönöm a válasszát!
        Szép napot Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy a nemiszervem tövétől körülbelül tíz centivel kissé le vékonyodott, makig Semmi probléma Csak a tövétől! Orvoshoz nem szeretnék ezzel fordulni szeretném ha ön válaszolna! Fájdalmam a...
        Tisztelt Doktor úr! A véleményét szeretném kérni egy laborértékkel kapcsolatban. Vért vettek hogy a PSA értékeit megállapítsák. Az eredmény: PSA = 1,400ug/L Szabad PSA = 0,210 ug/L Eddig soha nem mértek Szabad PSA-t és érdekelne hogy ez...