Műtét után

Tisztelt doktor Úr! 6 hónapja volt egy mellékhere műtétem, el kellett távolítani a bal oldalit gyulladás miatt. Azőta észrevettem én is és a párom is, hogy a szexuális vágyam és erekciom csökkent. Egyre többet van olyan, hogy együttlét során nincs ejakulácio. Zavaro. Azt szeretném kérdezni, hogy a mellékhere eltávolításának lehet köze hozzá? Gondolok például a vágy csökkenése, tesztoszteron szint csökkenése. A tesztoszteron szint 1 herével lecsökken, és ez válthatja ki ezeket a problémákat? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Papos István válasza ED témában

Az erekciós probléma nem magyarázható a mellékhereműtéttel. A tesztoszteron termelésre a mellékhere nincs hatással, azt a here termeli. Egyébként egy here is megfelelő mennyiségű tesztoszternnt termel. Az erekciós probléma inkább pszichés eredetű lehet, de mindenképpen javaslom urológiai vizsgálat elvégzését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 27., 00:04; Megválaszolva: 2016. január 27., 19:45
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Potencia és libidó problémán nem...
Szép napot! Évek alatt folyamatosan gyengült az erekcióm és a libidóm, reggeli merevedés teljesen megszűnt. Voltam utológusnál, ultrahangon minden...
Érdeklődés.
Jó napot kívánok.... Mostanában néha potencia problémám volt... Inkább reggel nem vagyok annyira aktív.. Urológián nem voltam... Nem görcsölök......
Merevedési probléma
Tisztelt Doktor Úr! Kicsivel több mint 7 éve vagyunk együtt a feleségemmel, eddig rendben volt a szexuális életünk, viszont nagyjából 2 hónapja...
Libidó csökkenés merevedési zavar
Tisztelt doktor úr Tamás vagyok a kérdésem a következő pár hete tapasztalom hogy nem kívánom a szexet ezzel még nem is lenne gond csak a...
Lehet merevedés zavar...
Jó napot kívánok! Múlthéten kipróbáltuk a Maraton classic teljesítményfokozó tablettát,aminek 3-4 napig volt is hatása nagyon erős fejfájással...