Vízelési probléma

Tisztelt Dr. Úr! Három napja vízelési problémáim vannak, első nap szédültem, hányinger fejfájás és gyakori vizelés mellett csíp és alvad vér darabok vagy vérrel együtt. Algoflex ibuprofén tablettát szedtem, teát iszom, étvágyam nincs. Vizeleti tüneteim nem enyhülnek. Mi lehet a kiváltó ok? Menjek körzeti-házi orvoshoz? Válaszát köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza Cystitis témában

Húgyúti infekció magyarázhatja panaszait. Keressen fel urológust.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 22., 14:09; Megválaszolva: 2015. március 22., 14:49
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Tanácstalan vagyok.
Üdvözlöm. 9 éve gondozok egy féloldali bénult beteget. Március 9-én a füléről eltávoltítottak egy növendéket. (ott használta a...