Férfi egészség

Üdv.: 20 éves vagyok és 2 éve rendszeresen kőkeményen testépítéssel foglalkozom. Az utóbbi 3 hónapban nagy mennyiségű kreatin, multivitamin kúrát csináltam.Szteroidot még sosem alkalmaztam! A nagy problémám az hogy észrevettem h az utóbbi 3 hónapban jelentősen összement a pénisz méretem 15, 5 cmről 13 ra, valamint a szexuális vágy is nagyon lennt van egész hetet nyugodtan elvagyok maszturbálás nélkül és nagyon enyhe a merevedésem vagy pedig egyáltalán nincsen. Használtam 2-3 hétig természetes tesztoszteron fokozót is (ezt előbb kifelejtettem) de a szívem miatt leálltam vele. Ha abbahagyom az összes szert visszafogok térni normál állpotba? Vagy ennek a szereknek semmi köze ehhez? Szteroidot sosem fogyasztottam.Néha picit fájnak a veséim meg egy picit a májam. 20 éves vagyok és ez abszolult rendellenes azt tudom!: (Helyre jövök..vagy már gyereket se tervezzek? Kérem önt válaszoljon, mert ez számomra nagyon kellemetlen. Köszönöm! Üdv.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fekete Ferenc válasza potenciazavar témában

A szerek tartalmazhatnak titokban is hormont. Az ronthatja a nemi vágyat mikor elhagyja őket.

Ez feltételezés, mert más okok is lehetnek.

Ha nem javul vizsgálni kell önt.Hormonvizsgálat is kellhet.Sokszor nem lehet semmit kimutatni sajnos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. május 12., 11:42; Megválaszolva: 2012. május 15., 17:11
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Jobb oldali hasi és derék fájdalom
Tisztelt Doktornő! A helyzet az, hogy egy éve hirtelen kezdődött a problémám.Fáj tompán a jobb derekam és a hasam is jobb oldalon . Van, hogy...
együttlét?!
Tisztelt Címzett! Tisztelt Doktor Nő! Azon tiszteletteljes kérdéssel fordulok Önhöz, hogy legyen szíves segítsen, merre érdemes...
Enyhe mellékhere gyulladás?
Jó napot kívánok! Egy ismétlődő problémám van már kb 2-2,5 éve. Gyenge alhasi, gát táji fájdalom, enyhe nem állandó bal here fájdalom és ez...
Mi okozhat sérv jellegű tünetet?
Tisztelt WEBBeteg! Bal lagyekomban sok állás illetve nagy terhelés esetében nyomást éreztem. Pár nappal később enyhe fájdalmat éreztem jobb...
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...