Nőgyógyászat_teherbeesés

Tisztelt Doktor Úr! Tanácsot szeretnék kérni. Párommal babát szeretnék, de eddigi próbálkozásaink nem jártak sikerrel. Én 6 évig szedtem a Triquilart, és 1 évig a Triregolt. Legutolsó nőgyógyászati vizsgálatom alkalmával azt az információt kaptam a kezelő orvostól, hogy hátrahajló a méhem. Ez, illetve a gyógyszer szedésének időtartama jelent valami problémát a teherbeesésnél? Ön mit tanács nekünk? Válaszát várva! Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza teherbe esés témában

Kedves Kérdező!

A legkorszerűbb álláspont szerint nem igazolódott, hogy a hátrahajló méh csökkenti a teherbeesés esélyét. Az évekig szedett fogamzásgátlók használata után a termékenység visszaáll, ez sem okozhat gondot.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 24., 20:26; Megválaszolva: 2011. január 25., 15:20
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Barnás pecsételés
Tisztelt Doktor Úr! Szombaton leszek 23 hetes. Múlthéten 4 napig Gynoflor kúpot használtam. A 4.kúp után másnap reggelre barnás folyás jelentkezett...
Magas fehérvérsejt
Üdvözlöm Dr. Úr, 24 hetes kismama vagyok, ma jött meg a 24. Heti labor eredményem, protein a vizeletben negatív, viszont fehérvérsejt szám 80,illetve...
Terhesség, trombocita
Udvözlöm! 28. Hetes terhes vagyok, a 2.trimeszter végi laboromban 142e volt a trombocita számom, a haematokrit és hemoglobin rendben volt. A nögyogyász...
Terhesség alatti gyógyszerszedés
Tisztelt Doktor Úr! Február 26.-án jött meg a menstruációm. Március 3.,10., 17.,én Flucohexal gyógyszert szedtem (1 szemet minden nap) gombás...
Lehet a baba beteg?
Férjemmel azt gondoltuk , csak lombik babánk lehet, mivel a fiúnk is így született . De most terhes lettem , a férjem meg méreg reumás. Ezért több...