Fennáll a baj?

jónapot kedves dr.nő

egy kérdésem lenne az elevit tablettával kapcsolatban.Ön szerint baj lehet a babával ha nem szedem az elevit tablettát? Fenáll a veszély a babára? Mit javasolna nekem?

Válaszát köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza terhesség témában

Kedves Lorenssza!

Amiről feltétlenül gondoskodnia kell az a folsav-pótlás, vas-pótlás (szükség szerint- a véreredményből látszik) , magnézium-pótlás pedig szükség szerint. Az Elevit mellett egyébként szóba jön a jód kiegészítő alkalmazása is.

12 hét után, ha szépen nő a baba, és megfelelő vegyes táplálkozása van, akkor másnaponta is elég szedni a terhesvitamint.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 12., 18:13; Megválaszolva: 2009. július 12., 18:13
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Lehetek terhes?
Jó napot kívánok! 5 nappal ezelőtt beszéltük a barátommal, hogy mi lenne ha kipróbálnánk óvszer nélkül. Annyi történt hogy egyszer behatolt...
Fogamzásgátó melletti terheség...
Tisztelt Dr.Nő! Nov.30-n vettem be esemeny utanit (escapelle) itt nem volt biztos hogy elment mennem, sot eleg valoszinu hogy nem! Menzesz megjott idoben ...
Terhességi toxémia
T. Doktornő. Lányom miatt aggódom nagyon. 13±5 hetes terhes, első gyermek, ő 37 éves. Túl van az első trimeszteri integrált szűrésen, ahol magas...
Terhesség jelei
Üdvözlöm Dr Úr! Szeretnék érdeklödni és egy kérdéssel fordulni önhöz. Baratnőmmel tegnapi nap folyamán 02.15, volt egy védekezés nélküli...
Hyperechogén papillaris izom
Szép napot! Múlthét csütörtökön voltam genetikai ultrahangon mivel párom nagyértranspositioval született és nézték örökölte e a pici. Szív:...