Mikogál kúp és baba megfoganása

Tisztelt Doktornő/Úr!

6 hetes kismama vagyok. Mikogál kúpot szedtem (összesen 6 db 150 mg-os kúpot) a baba megfoganása előtti időszakban. Az utolsót másfél nappal a feltételezett fogantatási este előtt.

Az lenne a kérdésem, hogy okozhat-e valamilyen problémát ez a kúp (akár a magzatban, akár bennem) .

előre is köszönöm a választ!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza gyógyszerszedés témában

Kedves Hölgyem!

A 4 hetes terhességnél, ha valamilyen káros behatás éri a fejlődő sejteket, akkor a terhesség nem szokott megmaradni. Szerintem nyugodjon meg, biztosan nem lett baj, egyébként terhesség alatt is szoktunk alkalmazni szükség esetén gyógyszereket, gomba ellenes szereket is, ha szükség van rá. Nem kell félnie.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 04., 22:58; Megválaszolva: 2009. július 04., 22:58
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Barnás pecsételés
Tisztelt Doktor Úr! Szombaton leszek 23 hetes. Múlthéten 4 napig Gynoflor kúpot használtam. A 4.kúp után másnap reggelre barnás folyás jelentkezett...
Magas fehérvérsejt
Üdvözlöm Dr. Úr, 24 hetes kismama vagyok, ma jött meg a 24. Heti labor eredményem, protein a vizeletben negatív, viszont fehérvérsejt szám 80,illetve...
Terhesség, trombocita
Udvözlöm! 28. Hetes terhes vagyok, a 2.trimeszter végi laboromban 142e volt a trombocita számom, a haematokrit és hemoglobin rendben volt. A nögyogyász...
Terhesség alatti gyógyszerszedés
Tisztelt Doktor Úr! Február 26.-án jött meg a menstruációm. Március 3.,10., 17.,én Flucohexal gyógyszert szedtem (1 szemet minden nap) gombás...
Lehet a baba beteg?
Férjemmel azt gondoltuk , csak lombik babánk lehet, mivel a fiúnk is így született . De most terhes lettem , a férjem meg méreg reumás. Ezért több...