Reductil és terhesség!

           Tisztelt Szakértő!

 

A kérdésem az lenne, hogy én fél éve szedem a reduktil nevű éhségközpontra ható fogyókúrás tablettát, viszont kisbabát szeretnénk, és szeretném tudni, hogy milyen káros hatása lehet ezen tabletta szedése után, vagy van-e tisztulási idő amit feltétlenűl meg kell várni! Köszönöm szépen! Tisztelettel

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza gyermekvállalás témában

Kedves Hölgyem!

Várjon 3 hónapot a gyógyszer abbahagyását követően, és utána próbálkozzanak.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 20., 23:31; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:54
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Barnás pecsételés
Tisztelt Doktor Úr! Szombaton leszek 23 hetes. Múlthéten 4 napig Gynoflor kúpot használtam. A 4.kúp után másnap reggelre barnás folyás jelentkezett...
Magas fehérvérsejt
Üdvözlöm Dr. Úr, 24 hetes kismama vagyok, ma jött meg a 24. Heti labor eredményem, protein a vizeletben negatív, viszont fehérvérsejt szám 80,illetve...
Terhesség, trombocita
Udvözlöm! 28. Hetes terhes vagyok, a 2.trimeszter végi laboromban 142e volt a trombocita számom, a haematokrit és hemoglobin rendben volt. A nögyogyász...
Terhesség alatti gyógyszerszedés
Tisztelt Doktor Úr! Február 26.-án jött meg a menstruációm. Március 3.,10., 17.,én Flucohexal gyógyszert szedtem (1 szemet minden nap) gombás...
Lehet a baba beteg?
Férjemmel azt gondoltuk , csak lombik babánk lehet, mivel a fiúnk is így született . De most terhes lettem , a férjem meg méreg reumás. Ezért több...