terhesség

Jó napot kívánok! 17 hetes terhes vagyok. 3 héttel ezelőtt uh-n a doktor úr talált a méhemben egy 40x50 mm-es miómát.Én elkezdtem rá cickafark tablettát szedni reggel este 2 szemet. (nagymamámnak annak idején ettől szívódott fel a műtésre ítélt miómája) Az lenne a kérdésem, hogy nem lehet-e káros a kisbabámra ez a tabletta.Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza mióma témában

Kedves Kérdező!

Persze nyugodtan, ilyenkor mindent meg kell próbálni. Remélhetőleg a mioma nem fog semmi hátrányt okozni Önnek a terhességben. A cickafark mondjuk biztosan nem. Így nyugodtan szedheti. Sok sikert!

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. szeptember 20., 00:01; Megválaszolva: 2011. augusztus 08., 10:22
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Terhesség alatti gyógyszerszedés
Tisztelt Doktor Úr! Február 26.-án jött meg a menstruációm. Március 3.,10., 17.,én Flucohexal gyógyszert szedtem (1 szemet minden nap) gombás...
Lehet a baba beteg?
Férjemmel azt gondoltuk , csak lombik babánk lehet, mivel a fiúnk is így született . De most terhes lettem , a férjem meg méreg reumás. Ezért több...
Toxoplazmózis
Tisztelt Doktornő! 26 hetes kismama vagyok,érintkeztem rendszeresen háziállatokkal,cicákkal,de sosem volt macskám. Azzal a buta kérdéssel fordulok...
Eseményutáni tabletta
Tisztelt Doktornő! Párommal Március 19-én voltunk együtt! Aktus után mikor kivette éreztem, hogy valami folyik végig ott lent, kívülről! Óvszert...
Duphaston abbahagyása
Tisztelt Doktor Úr! Duphastont szedek 2x1 adagban a terhességem eleje óta. Különösebb oka nem volt a gyógyszer szedésének (esetleg a rendszertelen...