barnazas

Jó napot kívánok, olyan kérdéssel fordulok önhöz hogy a terhességem során 5. Hetes vagyok "elméletben " (utolsó menstruáció február 14.en volt) , pár napja barna folyást vettem észre pisilés közben és mai nap volt benne vér is ami sötét volt. Nagyon megijedtem így elmentem a surgossegire, ne hogy vetélés legyen a dologban kaptam, hormont és mellé vérzés csillapítót aminek a neve Dicynone, elolvastam a tájékoztatót terhesség első három hónapjában nem ajánlott a szedése de nekem mégis felirták, mennyire lehet káros a picire? Válaszát előre is köszönöm, Katalin

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Terhesség témában

Tény,hogy az alkalmazási elöíratban a terhesség első három hónapjában nem javasolják alkalmazását.Akutan szükséges lehet a terhesség alatt, az első harmadában is. A várható előnyeit,kockázatát kell mérlegelni.Klinikai vizsgálatok nem állnak rendelkezésre a gyógyszer magzatra gyakorolt hatásáról. Ezért nem javasolják.

Rutascorbin alkalmazható helyette.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 11., 16:36; Megválaszolva: 2020. április 14., 21:46
Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy
Terhesség alatti gyógyszerszedés
Tisztelt Doktor Úr! Február 26.-án jött meg a menstruációm. Március 3.,10., 17.,én Flucohexal gyógyszert szedtem (1 szemet minden nap) gombás...
Lehet a baba beteg?
Férjemmel azt gondoltuk , csak lombik babánk lehet, mivel a fiúnk is így született . De most terhes lettem , a férjem meg méreg reumás. Ezért több...
Toxoplazmózis
Tisztelt Doktornő! 26 hetes kismama vagyok,érintkeztem rendszeresen háziállatokkal,cicákkal,de sosem volt macskám. Azzal a buta kérdéssel fordulok...
Eseményutáni tabletta
Tisztelt Doktornő! Párommal Március 19-én voltunk együtt! Aktus után mikor kivette éreztem, hogy valami folyik végig ott lent, kívülről! Óvszert...
Duphaston abbahagyása
Tisztelt Doktor Úr! Duphastont szedek 2x1 adagban a terhességem eleje óta. Különösebb oka nem volt a gyógyszer szedésének (esetleg a rendszertelen...