• Depresszió? Pánik? Szorongás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Nagyon kétségbe vagyok esve.5 gyermekem van nem kellene rosszul érezni magam mégis alig bírom tartanai magam.Boldog vagyok szeretnek a gyerekek a férjem mégse tudok teljes értékű életet élni pedig akarok! 2005 től szedek citapramot illetve frontint.most jelenleg 4 hónapja Cipralexet 10mg ot és 1 hónapja 0.25 frontinból fél fél 1 et.5 napja abbahagytam a cipralexet csak a frontint szedem.Gyenge vagyok szédülök de amíg szedtem a cipralexet kb 2 hétig jobban szédültem amióta nem szedem nem annyira szédülök de nem érzrm jól magam. Más gyógyszer kellene? Már nem merek orvoshoz menni! Félek! Valamilyen tanácsot adjanak! Kétségbe vagyok esve!

        WEBBeteg szakértő válasza a hangulatjavító témában

        Kedves Kérdező! Mivel már 4 hónapja szedi a Cipralexet, ezért nem valószínű, hogy attól kezdett volna szédülni. Nem lehetséges, hogy a Frontin szedésével egy időben kezdődtek a panaszai? A mostani tüneteit még mindig okozhatja a Frontin, de a Cipralex hirtelen elhagyása is. Én azt javaslom, hogy keresse fel az orvosát és beszéljék meg részletesen, hogy mikor kezdődtek a tünetek, összefüggésbe hozhatók-e a gyógyszerszedéssel, lehet-e más oka a panaszainak, kell-e más kivizsgálás, stb?

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2011. szeptember 20., 20:46; Megválaszolva: 2011. szeptember 21., 22:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Hölgyem/ Uram! Diána vagyok 31 éves 3 hónapja gyötör egy olyan betegseg ami magam sem tudom, hogy mi lehet. Nem vagyok önmagam, úgy érzem néha, hogy megőrülök. Néha összemosódottnak erzem a latasom, furcsanak erzem a szemeimet,...
        Tisztelt Doktornő! Generalizàlt szorongásom és pànikbetegségem van, emiatt sokszor kelek heves szivdobogásra, van hogy este is előforful. Ez kb 90 100 reggel. Napközbe akár 60ra is lemegy. Szedem a gyógyszereimet. De volt olyan hogy annyira felment...
        Kedves Pálvölgyi Rita! Hosszú évek óta vannak alvásgondjaim, hol jobb, hol rosszabb volt a helyzetem. Gyerekkorom óta szorongó típus vagyok sajnos. Az utóbbi 4 hónapban este 0,25 mg Frontinnal alszom el. Egy ideje egyre szorongóbb vagyok nap...
        Üdvözlöm! Katalin vagyok, 43 éves, házas és 3 gyermek édesanyja. 20 kiló súlyfeleslegtől próbálok megszabadulni, ami nem könnyű. Nemrég találtam rá az Ukko fogyasztó teára, már ittam 1 hónapja amikor a háziorvosom felírta a Rivotrilt....
        Tisztelt Webbeteg! 25 éves férfi vagyok és bizonyos időszakonként, helytől és tevékenységtől függetlenül elkezdek izzadni és zavarodottá válok, csökken a koncentrációm és nem tudok figyelni a külvilágra. Ez az állapot hirtelen a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Gyerekkorom óta és sajnos azóta is nagyon nagy gondom, hogy szóban nem tudok kommunikálni . Első sorban azt veszem mindig észre , hogy valahogy nem úgy jönnek a számra a szavak ahogy elképzelem őket, ahogy a fejembe...
        Tiszteletem! Elég hosszú lenne a történetem, de megpróbálom elmesélni. Szóval 2019. Augusztus 10.-én este a semmiből tört rám valami amiről nagyjából tudom már hogy mi az. Szóval végülis olyan volt mint egy szívroham. Heves szív...
        Tisztelt doktor úr/nő! Augusztus utolsó hetében lebetegedtem. Lázam volt, 38-39 fokos, gyengeség volt a végtagjaimban, és fáradt voltam. Elkezdtem sajnos interneten öndiagnózist folytatni, és az egyik vitaminnál amit álmatlanságra szedtem, az...
        Tisztelt Doktornő! Néhány éve (kb. 4-5 éve) gyakori (és sokszor ok nélküli) szorongásra, feszültségre szedek napi 2*0,25 mg Rivotrilt, amelyet pszichiáter ír fel nekem receptre. Emellett kényszerbetegségem miatt napi 60 mg Rexetint is szedek...
        Üdvözlöm Tanácsot szeretnék kérni. Irreálisan sokat aggódom és szorongok a saját de leginkább kislányom egészsége miatt. Ha ér egy impulzus egy kép egy cikk egy rákos kisgyerekről napokig aggódom. Minden apró tünetben (lábfájás,...