• Szorongás vagy más betegség?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Főiskolai hallgató vagyok. Az elmúlt fél évben nehezen lélegzek (állandóan sóhajtoznom kell), a pulzusom egész nap 90 és 100 között mozog, nap mint nap fáradtnak érzem magam, de ennek ellenére nagyon nehezem alszom el. Előfordult már két pánikrohamra utaló ájulásérzés is, és volt néhány olyan eset is, hogy a pulzusom jóval 110 fölé emelkedett. Voltam háziorvosnál, ő beküldött kardiológiai vizsgáltra, de természetesen nem mutattak semmit.

        WEBBeteg szakértő válasza a szorongás témában

        Az sóhajtozással kevert nehézlégzés, az alvászavar valamilyen szorongással járó stressz következménye. Hogy teljesen ne zárjuk ki a tüdő eredetet, végezzen egy légzésfunkciós vizsgálatot. Ez is normális lesz, előre bocsátom.

        Ki kéne zárni egy pulmonális embolia vagy micorembolizáció lehetőségét. Ezt tüdőgyógyászaton tudná elérni.

        Ha ez is normális, akkor lehetne panaszaival pszichológus vagy neurológushoz fordulni. Én így a látatlanban is azt javasolnám, hogy bátran fogjon hozzá és mozogjon, sportoljon, miután tisztázta az okát.

        Tisztelettel:
        Dr. Brugós László pulmonológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-10-29 14:35:06; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 19:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor Úr/Nő Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy munkahelyen elmentem WC-re és én mindig vigyázok mindenre nem ültem rá a WC papírt megvizsgáltam le tekertem a felét de észrevettem utàna hogy egy vér csepp volt a földön és...
        Jó estét kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. (4évesek). Gyesen vagyok, viszem a háztartást, egyedül pár nélkül, segítség nélkül nevelem őket. Sajnos idén március óta Frontin 0.5mg...
        Jó napot kívánok egy 24 éves lány vagyok több problémám is volt az életem során kevéssel diagnosztizáltak mert nem kerültem orvoshoz De voltam anorexiás bulimiás több öngyilkossági kísérlet m is volt sokszor Bántottak fizikailag és...
        Rólam annyit kell tudni, hogy görnyedt tartású vagyok, halk hangú, sovány, szemem alatt lilás beeséssel. Eszem, úgy érzem, sok mindenhez meg lenne, de a lehetőségeket nagyon ki kell számolnom, hogy egymáshoz illeszkedjenek. Gyakran vagyok úgy,...
        Jó estét.. Minden nap rosszul vagyok. Félek hogy rám ez az érzés . Úgy érzem nem kapok levegőt ettől meg ijedek És elkezd gyorsan verni a szivem. A bal felemet gyengének érzem ilyenkor ki száradok nagyon volt hogy mentő vitt el mert azt hittem...
        Kedves Doktornő! Nem a saját betegségemről szeretnék kérdezni, hanem a 28 éves fiamról, aki velünk él /Négyen vagyunk egy család két felnőtt fiú és a szülők/ A kérdés: a 28 éves fiam kisiskolás korától nagyon szorongós volt,...
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...