• Kventiapine

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztel Doktornő!/ úr! Az lenne a kérdésem, hogy reggel 25mg este 50mg qvetiapinet szedek súlyos szorongásra. Mennyire számìt ez nagy adagnak? Esetleg okozhat e ez a mennyiség remegést vagy az a szorongás miatt van inkább? Nagyon tartok ettől a gyógyszertől. Olvastam a mellékhatásait és kicsit megijesztett. Bár az orvosom azt mobdta, hogy ez nagyon kicsi adag, nem valószínü, hogy olyan durva mellékhatásokat okozna. Tényleg kis adag, nem kell félnem. Nem most kezdtem el szedni kb 5 hónapja, de félek, hogy valami nagy bajt okoz a szervezetemben. Köszönöm a választ

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a remegés témában

        Tisztelt Kérdező, Valóban is adagot szed a Quetiapine-ből. 5 hónap szedés után nem szokott már új mellékhatás jelentkezni, ha mostanában jelentkezett, akkor nem valószínű, hogy a gyógyszer okozza. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. február 23., 12:34; Megválaszolva: 2020. március 03., 12:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem úgy,hogy megfelelő mennyiségű levegő jut a tüdömbe,de az ásítás elérése is olykor...
        Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt helyettesítendő orvosom Helex sr 0,5 mg tablettát írt fel. Kérdésem, hogy ez ugyanolyan megbízható,...
        Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, alapbetegség nélkül, legkisebb kislányom 4 hónapos múlt. Pár hete írtam Önnek lassan két hónapja kezdődő problémáimról, melyek időrendben( szédülés, bizonytalanságérzet néha émelygéssel, pár napra...
        Üdvözlöm. Körülbelül 3 éve vannak panaszaim, van, hogy hónapokig jól vagyok, és van, hogy hónapokig rosszul, akár minden napomat megkeserítve. Először csalánkiütésem lett, kb fél évig pöttyös voltam, ami egy tüszős mandulagyulladás...
        Üdvözlöm. Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban pánikbetegséggel kapcsolatosan gyógyszeres kezelést kaptam. Jelenleg is szedem még a gyógyszereket viszont kissebb dózisban. Esténként egykábult érzés fog el, mintha részeg lennék...
        Tisztelt Doktornő! Tudna nekem segiteni? Hónapok óta nem. Jól érzem magam lelkileg és testileg sem. Már reggel felkelek fáj a fejem, gyomoridegem van.Parommal vannak itthon konfliktusok,de ha megoldodik akkor se vagyok jobban. folyamatosan jár az...
        Kedves Doktornő! Régebben voltam pánikbeteg ami fulladás,mellkasfájdalom,karok zsibbadásában jelentkezett,nem kezelték semmivel mert nem mentem el phsziologushoz. Kb. Másfél hónapja kiderült hogy az ismerősömnek melldaganatot állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! 2001-ben kezelt pszichiáter a szociális fóbiám miatt, ami abból áll, hogy hivatalos helyeken izzad és remeg a kezem ha alá kell írnom egy papírt, gyakran renegek és izzadok, szaporán veszem a levegőt, hevesen ver a szívem. A...
        Kedves Dóra! Nehèz idők utàn az èletvidámsàgom ellenère a szervezetem 3 honapja èjjeli pànikrohamokkal jelzett. Ezen el is kezdtünk itthon dolgozni de a rohamokat csak a Frontin 0.25ös tabletta nyomta el.Antidepit nem làttuk pszihologusommal...
        Üdvözlöm!-olyan kérdésem lenne hogy kb.10 éve szedek pánikbetegségre Citapram 20 mg tablettát.Az utóbbi időkben viszont újra elő jöttek a tüneteim a gyógyszer szedése mellett is.Ezért a Háziorvosom Mirzaten 15 mg írt fel mellé.Reggel 20...