Aktus utáni tabletta

Jó estét doktor úr! Lenne egy kérdésem. Barátommal együtt voltunk kb 2hete, nem védekeztünk de nem is ment belém. Féltünk azért, hogy netalán még is. Másnap vett 72 órás tabletát, bevettem. Rá 5-6 napra meghött a betegségem, enyhén fájt a hasam. Első 2 napba jól jött, 3dik napon pirosas-barnás jött. Félek, hogy még is az vagyok?! Kérem a segitségét

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a esemény utáni tabletta témában

Ez nem menses csak a gyógyszer okozta vérzés. menses ezután lesz. El kell olvasni a tabletta utasítását vagy el kell menni orvoshoz megbeszélni a dolgokat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 24., 21:56; Megválaszolva: 2014. június 25., 18:25
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...
Folyamatos légszomj,orrdugulás
Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem...
Helex sr 0,5 mg
Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt...