Magas vérnyomás, szédülés, rosszullét - mi lehet a kiváltó ok?

Május elsején este nagyon elkezdtem szédülni és reszketni, ami körülbelül 15 perc után elmúlt.Ugyanez jelentkezett rá két napra, aztán hetente körülbelül egyszer.Vasárnap este éreztem, hogy szédelgek, remegett mindenem és fájt a fejem is, ami sajnos nem múlt el, hanem másnap is ugyanúgy folytatódott.Kórházba kerültem, ahol azt mondták, hogy magas a vérnyomásom: 140/90.3 nap után kiengedtek, de most is ugyanúgy szédülök és nem érzem jól magam. Mitől alakulhat ki ebben a korban magas vérnyomás? Az a baj, hogy nagyon ideges típus vagyok, ha a bárkivel összeveszek az idegeskedéstől már azonnal megy a gyomrom, nem tudok enni és aludni sem. Lehet ez is a kiváltó ok?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza a szédülés, remegés témában

Kedves Kérdező! Igen, a stressznek nagy szerepe lehet a magas vérnyomás létrejöttében. Meg kellene tanulnia kezelni ezeket a helyzeteket (ebben pszihológus vagy pszihiáter tud Önnek segíteni), akkor valószínűleg elmúlnak a vérnyomásával kapcsolatos panaszai. Üdv: dr Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 30., 10:51; Megválaszolva: 2014. május 31., 22:41
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...