Mi lehet?

Tisztelt Doktor! 3 eve allapitottak meg nalam a panikbetegseget. Azota barmilyen panasszal fordulok otthon az orvosaimhoz, rogton nyugtatot adnak. Eleinte csak szapora pulzusom volt. Kaptam beta blokkolot hangulatjavitot. ( nebivolol, dilzem, citapram). Ezeket idokozben elhagytam. De egy ideje megint nagyon gyakoriak a rohamok. Sokkal intenzivebbek is mint voltak. Most ugy kezdodik, nyelnek egyet de se nyelni nem tudok se levegot venni. Ezutan kb negyed feloraig nehez legzesem van, olykor nem erzem az oldalamat vagy a kezeimet. Majd jon a magas pulzus. Ami altalaban eredmenyezi hogy elkezd fajni a fejem es elkezd verezni az orrom. A kerdesem az lenne, hogy ez csak panikbetegseg lehet? Vagy allhat valami neurologiai panasz a hatterben? Belgyogyaszaton kivizsgaltak, nem reg voltam kontrollon. Regebben mikor kar zsibbadast eszleltem elkuldtek mrre es eegre. Ket orvos ket kulonbozo dolgot mondott. Az egyikuk szerint parcialis epilepszia a masik orvos azt mondta hogy talan sclerosis multiplex. On milyen vizsgalatokat javasolna? Mert a mindennapos rohamaim mar turhetetlenek. Valaszat koszonom

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza a rosszullét témában

Kedves Kérdező! Részletes leírásából nem derült ki, hogy amikor a javasolt gyógyszereket szedte, akkor panaszmentes volt-e. Amennyiben igen, akkor mégis a pánik betegség lehetősége valószínű. Hiszen most újra észlel panaszokat, bár kicsit más jelleggel. Ha a parcialis epilepsia illetve a sclerosis multiplex diagnózisa megalapozott lenne, akkor feltételezem, hogy szoros kontrollt és gyógyszeres kezelést is javasoltak volna. A két betegség tünettana, kivizsgálása és kezelése merőben eltérő. Nem derült ki, hogy az MR vizsgálatnak végül is mi volt az eredménye, de ha sclerosis multiplex-e lenne, azt az MR bizonyára kimutatta volna. Ennek tisztázására javasolnám a két neurológus egymással való konzultációját, ha ez nem lehetséges egy harmadik szakorvos felkeresését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 22., 17:46; Megválaszolva: 2014. május 26., 06:47
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...