Fóbia, félek hogy hányni fogok

Kedves Doktornő/Úr! 18 éves gimnazista lány vagyok, 2010 novembere óta -miután hánytam- fóbiás jelleggel elkezdtem félni a hányástól. 2011 májusa óta pszichológusoz járok, de nem teljesen alakulnak jól a dolgok. Teljesen rászoktam a deadalon szedésére, napi szinten veszek be egyet, de ha kell többet is. Kezdek aggódni, mert nem tudom meddig fog tartani ez az egész, kb 25 doboz deadalon bennem van egy jó félév alatt.. nem tudom mit csináljak, a pszichológus kérésére abbahagytam a szedését, de pár nap után újra elkezdtem, és már nem merem megmondani, hogy újra idejutottam.És most erről senki nem tud (szüleimet nem szeretném ilyennel terhelni) , de most tanácstalan vagyok, nem tudom mit tegyek, és egyáltalán milyen következménye lesz, ha a deadalon szedését nem hagyom abba!? Válaszát és segítségét előre is nagyon köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza hányás témában

Kedves Kérdező!

Valóban jó lenne, ha le tudna szokni a daedalon szedéséről. Azt tanácsolom, hogy forduljon pszichiáter szakrovoshoz, mert nagy valószinűséggel az antidepresszáns gyógyszereit vissza kellene vennie, vagy hasonló kezelést beállitani. Ez a ragaszkodása a gyógyszerhez már jóval túl van a normálison. Az, hogy nem akarja untatni a szüleit arra utal, hogy nem tökéletes a kapcsolata velük. Az, hogy nem kérdezi meg a pszichológust, hogy mit tegyen, szintén kapcsolati problémára utal. Ezzel jó lenne foglalkoznia a pszichológusnál. A gyógyszeres kezelés mellett javasolt folytatnia a pszichoterápiás kezelést is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 19., 16:18; Megválaszolva: 2012. április 24., 16:01
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...