Visszatérő pánik és szorongás

Kilenc éve pánikbetegséget diagnosztizáltak nálam, azóta szedem a seroxatot először 10 mg-ot, de másfél éve 20 mg-ot szedek. Azóta nagyrészt tünetmentes voltam, de 2 hónapja újra depresszióval küzdök, amit mindennapos szorongás, és pánikrohamok kísérnek, annak ellenére, hogy továbbra is szedem a napi 20 mg seroxatot. Mi lehet az oka az újra előjött tüneteknek? Mit tegyek hogy megszünjenek? Kérem a segítségüket. Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza hangulatjavító témában

Kedves Kérdező!

Előfordulhat, hogy a szervezete már nagyon "megszokta" a gyógyszer hatóanyagát, ez ilyen hosszú tablettaszedésnél nem ritka. Menjen vissza a kezelőorvosához és váltsanak másik szerre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 18., 11:54; Megválaszolva: 2012. április 18., 23:54
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...