Pánikbetegség

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Férjem pánikbeteg és már egy éve Stimuloton gyógyszert szed, napi 50 mg-ot, mellette időnként Ataraxot. - Gyermeket akarunk és azt szeretnénk megtudni hogy ez a gyógyszer hatással van-e az ivarsejtekre, azaz lehet-e negatív hatással a születendő gyermekre? Én semmilyen gyógyszert nem szedek. - Másik kérdésem, hogy lehetséges-e a gyógyszer elhagyása után a teljes gyógyulás? - Az elhagyás után mennyi idő kell a szervezetből való teljes kiürülésre? Előre is köszönöm megtisztelő válaszát. Üdvözlettel Bernadett

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza pánikbetegség témában

Kedves Kérdező!

Ha a férje szedi a gyógyszert, akkor az semmilyen hatással nincs a majdan megfoganó babára, emiatt nem kell abbahagyni a gyógyszerszedést.

A gyógyszer elhagyása után lehetséges a teljes gyógyulás, de én azt javaslom, hogy a amig gyógyszert szed a férje addig kezdjen el realxációs technikákat tanulni, és amikor ezeket már jól tudja alkalmazni, akkor hagyja el a tablettákat.

A teljes kiürülés 1 hónap alatt megtörténik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 11., 17:18; Megválaszolva: 2012. április 13., 00:33
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...