• pánikbetegség +szívinfarktus

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktor! Anyukám jelenleg kórházban van.Decemberben volt infarktusa+ januárban katéterezése. Azóta volt már kórházban infarktus tüneteivel, de hál'Isten a szívével nincs gond.Pajzsmirigy alulműködése is van, de nincs gond vele. Most azt mondják kardiópánikja van.Szedett frontint is. Most erre a betegségre Xanaxot, és Seroxat-ot kapott 3 napja:Nagyon megrémít a Seroxat mellékhatása:Öngyilkossági gondolatok, ön-károsító gondolatok, depresszió, látomások, hangok, gyors szívverés stb stb.....Ne szedje szívprobléma esetén....okzhat szívproblémát, magas vérnyomást.....Függést okozhat! Ha metoprolol béta-blokkolot szed, nem ajánlott! A köv. gyógyszereket szedi.... Aspirin protect furon inspra kalyum kardrogrel metothyrin nebilet xeter.ezek között talán a nebilet a béta-blokkoló.Nagyon aggódom mivel nagyon félelmetes a seroxat mellékhatásai.Nincs más +oldás más gyógyszer? Kérem tanácsát...aggódom! Mi legyen.....féltem őt nagyon.......Kedden jön haza.....Kérném válaszát S.O.S Köszönöm!

        Dr. Kalóczkai Andrea válasza a pánikbetegség témában

        Kedves Kérdező! A gyógyszerek mellékhatásai nem kell, hogy bekövetkezzenek. Minden elképzelhetőt leirnak a tájékoztatóban, hogy később a gyógyszert beszedő betegek ne perelhessék be a gyárat a tájékoztatás elmaradása miatt. Mivel ezt a gyógyszert depresszióra is adják, e miatt van ráirva, hogy depressziót vagy öngyilkosságot okozhat, hiszen aki nem gyógyult meg tőle, annál ezek a problémák fennmaradnak, és a gyógyszerkövető vizsgálatok ezt nem hatásvesztésnek, hanem mellékhatásnak értelmezik. A kardiológiai mellékhatás valós, de igen ritka, és gondolom, ha kardiológus javasolta, akkor tudja, hogy az anyukája sziv-állapota mellett ez szedhető-e van sem. Igy biztatnám a gyógyszer szedésére.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kalóczkai Andrea
        Ideg- és lélekgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Kalóczkai Andrea

        Kérdés: 2012. március 31., 23:57; Megválaszolva: 2012. április 02., 15:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Generalizàlt szorongásom és pànikbetegségem van, emiatt sokszor kelek heves szivdobogásra, van hogy este is előforful. Ez kb 90 100 reggel. Napközbe akár 60ra is lemegy. Szedem a gyógyszereimet. De volt olyan hogy annyira felment...
        Kedves Pálvölgyi Rita! Hosszú évek óta vannak alvásgondjaim, hol jobb, hol rosszabb volt a helyzetem. Gyerekkorom óta szorongó típus vagyok sajnos. Az utóbbi 4 hónapban este 0,25 mg Frontinnal alszom el. Egy ideje egyre szorongóbb vagyok nap...
        Üdvözlöm! Katalin vagyok, 43 éves, házas és 3 gyermek édesanyja. 20 kiló súlyfeleslegtől próbálok megszabadulni, ami nem könnyű. Nemrég találtam rá az Ukko fogyasztó teára, már ittam 1 hónapja amikor a háziorvosom felírta a Rivotrilt....
        Tisztelt Webbeteg! 25 éves férfi vagyok és bizonyos időszakonként, helytől és tevékenységtől függetlenül elkezdek izzadni és zavarodottá válok, csökken a koncentrációm és nem tudok figyelni a külvilágra. Ez az állapot hirtelen a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Gyerekkorom óta és sajnos azóta is nagyon nagy gondom, hogy szóban nem tudok kommunikálni . Első sorban azt veszem mindig észre , hogy valahogy nem úgy jönnek a számra a szavak ahogy elképzelem őket, ahogy a fejembe...
        Tiszteletem! Elég hosszú lenne a történetem, de megpróbálom elmesélni. Szóval 2019. Augusztus 10.-én este a semmiből tört rám valami amiről nagyjából tudom már hogy mi az. Szóval végülis olyan volt mint egy szívroham. Heves szív...
        Tisztelt doktor úr/nő! Augusztus utolsó hetében lebetegedtem. Lázam volt, 38-39 fokos, gyengeség volt a végtagjaimban, és fáradt voltam. Elkezdtem sajnos interneten öndiagnózist folytatni, és az egyik vitaminnál amit álmatlanságra szedtem, az...
        Tisztelt Doktornő! Néhány éve (kb. 4-5 éve) gyakori (és sokszor ok nélküli) szorongásra, feszültségre szedek napi 2*0,25 mg Rivotrilt, amelyet pszichiáter ír fel nekem receptre. Emellett kényszerbetegségem miatt napi 60 mg Rexetint is szedek...
        Üdvözlöm Tanácsot szeretnék kérni. Irreálisan sokat aggódom és szorongok a saját de leginkább kislányom egészsége miatt. Ha ér egy impulzus egy kép egy cikk egy rákos kisgyerekről napokig aggódom. Minden apró tünetben (lábfájás,...
        Kedves doktor nő! Párkapcsolatban vagyok 7 hónapja és szorongok. Reggelente negatív gondolataim vannak, hogy szakítani kellene stb és ettől még jobban megijedek és rossz kedvem lesz amit ő is és én is nehezen viselünk el. Egyébként nagyon...