• Pszichiátria

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő vagy Doktor úr.Nyolc éve pánik betegségben szenvedek. Ami mellkas szorítás illetve sötétben való nem alvással jelentkezett.Először 0, 25mg-os Frontinal utána0, 5mg-os Frontinal utána 0:5mg-os Rivotrilal kezelték.Ezek a gyógyszerek nem használtak, ezután kaptam a 2mg-os Rivotrilt, most már eböl is napi 10 -15 db-ot veszek be. Ami csak ara jó hogy nem ver úgy a szívem meg nem megy fel a vérnyomásom.Kértem a leszoktatást amit először hej hiányában elútasitóttak, aztán sikerült be jutnom kaptam öt adag Magnézium kúrát és a hatódik nap haza küldtek hogy meg gyógyultam új gyógyszerekkel ami két hét után sem vált be, vissza mentem és vissza adták a 2mg-os Rivotrilt.Kérném tanácsát vagy tanácsukat hogy hogyan tudnám le tenni a gyógyszert.Előre is köszönöm a válaszukat Szabó Ferencné

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongás témában

        Kedves Kérdező! A szorongásoldók nagyon erős hozzászokást eredményeznek, és nem szüntetik meg a problémát. Ha lehetősége van rá, akkor javaslom, hogy keressen fel egy pszichoterapeutát, aki megtanítja olyan módszerekre, melyekkel gyógyszer nélkül oldhatja a pánikrohamok alatt érzett szorongását. Ezen technika begyakorlását követően a pszichoterapeuta segítségével lehet szembenézni a rosszullétekkel és leküzdeni azokat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. március 09., 23:54; Megválaszolva: 2012. március 12., 22:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! Már lassan 2 éve napi szinten..hol erősebben,hol gyengébben fojtogató érzést érzek a torkomban,amivel alig bírok megküzdeni. Leblokkolok,reggelente alig bírok elkészülni,úgy érzem ha megmozdulok szédülök,ökledezek de nincs...
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim 2018. novemberében kezdődtek: fülzúgás, szédülés, bizonytalanságérzés. A vizsgálatokat (vérvétel, hallásvizsgálat, nyaki RTG és UH, koponya MR) követően a fül-orr gégész szakorvos az Arlevert tabletta...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Elég régen kb. 2 éve kezdődött ez a dolog. A székletemen egy kis élénk piros színű vércsíkot fedeztem fel. Természetesen nagyon megijedtem. Többször is volt, hogy csípett és égő érzést éreztem a végbél nyílás...
        Tisztel Doktornö! Pánikbetegségemre szedek Citapramot 20mg és Rilexet 3-szor 2.5mg, amit sikerült csökkenteni: reggel egész, délben háromnegyed, este fél. Kérdésem az lenne, hogy milyen erős ez a Rilex? Előtte Xanaxot szedtem. Erősebb mint a...
        Tisztelt Doktornő! Idén február végén reggel rosszul lettem a metrón munkába menet. Bizonytalanság érzés a mellkasban, kb. 140-es pulzus, nehéz ki és belégzés, és halál félelmem volt a tünetektől. Mentőt hívtak rám, a sürgősségin...
        Kedves Doktor úr/ Doktor nő! Nagyon kellemetlen érzések kavarognak bennem(20 éves vagyok). Le kell szögeznem hogy csak lányokkal voltam, csak lányokat szeretek és csak lányokkal tudom elképzelni a szexuális együttlétet. Hozzá kell tegyem hogy...
        Üdvözlöm igazából annyi problémám van hogy nem is tudom hol kezdjem 6 eve vagyok 10 éve vagyok pánikbeteg 4 éve már csak frontint szedek az előtt sertralint de borzasztó mellékhatásai voltak ami a lényeg a szorongásom meg van negatív...
        Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy már jó párszor előfordult, bal mellemnél,bal bordáimnál,bal mellem alatt,a szegycsontomnál és a melleim fölötti részen kereszbe enyhe fájást vagy szúrást éreztem. A bal karom is szokott fájni, a...
        Kedves Doktornő! Pszichoterápiát kezdtem el egy pszichiáter-pszichológussal, és a következő kérdésem lenne: Ő generalizált szorongást állapított meg. Végigpróbáltunk számtalan gyógyszert, de mindegyiknek szörnyű mellékhatásai voltak....
        Kedves Doktornő! Pszichoterápiát kezdtem el egy pszichiáter-pszichológussal, és a következő kérdésem lenne: Ő generalizált szorongást állapított meg. Végigpróbáltunk számtalan gyógyszert, de mindegyiknek szörnyű mellékhatásai voltak....