MPS, subr. tach., pánikbetegség

Tisztelt Doktornő! 33 éves, 2 gyermekes anyuka vagyok. Kb. fél éve jelentkeztek nálam a következő tünetek: hirtelen jövő szívverés, szívdobbanás főleg mikor nyugodtnak érzem magam, mellkasfájdalom, úgy érzem hogy nem kapok levegőt. Elmentem a háziorvos aki felírta a Rivotrilt, de kértem magam belgy.vizsgálatra.El is mentem, csináltak EKG, amit nem igen értek: RR: 100/70 hgmm EKG: s.r. f.r. 100/ min, R jobbbra dev, norm átvezetés, III-a Vf-ben jelzet ST depr, lapos T hullámok.? status: zörej nem hallható, pulmok felett érdes légzés (bár nem vagyok beteg, de a múlt éven volt elég hosszasan elhúzódó mellhártyagyuladásom). Vár rám még egy sor vizsgálat: Holter, terh. EKG, szív UH, IMS, laborok. Kérném szíves és gyors válaszát, hogy az EKG- mit is mutatott nálam. Tisztelettel, D. Melinda

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza a szorongás témában

Kedves Melinda! Az EKG önmagában nem jelent feltétlenül rosszat, de nem árt komolyan venni és folytatni a kivizsgálást. Sok múlik az alkati és metabolikus adottságain, a családjában előforduló betegségeken, a saját kórelőzményén, stb. Ha a Rivotril megszüntette vagy enyhítette a panaszait, akkor elképzelhető, hogy pszichés ok, szorongás áll a panaszok hátterében.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 12., 09:11; Megválaszolva: 2011. november 14., 13:49
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...