Infarktus után

52-éves, sportos testalkatu, vagyok.Két holnapja volt egy elsö falu infarktusom, katéter után egy "stend"-et helyeztek fel.Tul vagyok egy utó kezelésen ahol a terheléses E.K.G-ém 100 százalékos volt.Kb.harom hete egy furcsa puffadásos érzésem van ami elöször este jelentkezet de most már délelött is.Elvégeztettem a Gasztrószkopiát vese, máj, vizsgalatot, mindüssze egy enyhe gyomor gyuladást és enyhe gasztritiszt mutattak ki, mar lassan halál félelmeim vannak! Mi lehet ez önök szerint?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza haspuffadás témában

Kedves kérdező!

Hasi panaszokat az is okozhat, ha a szív funkciója csökkentebb, és így a hasi szervekben pangás alakul ki. Elmondása szerint azonban a terheléses EKG rendben volt, jó lenne még a szívultrahang leletét látni. Ha nincs komolyabb eltérés, felmerül, hogy valamilyen gyógyszer mellékhatása okozza a puffadást. Ha ez sem magyarázza, további gastroenterológiai kivizsgálás jön szóba.Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 04., 17:43; Megválaszolva: 2011. október 05., 06:40
Kérdések és válaszok: Szívinfarktus
Szívinfarktus
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! 28 éves vagyok. Nem nagyon szeretnék feleslegesen és nem a témával kapcsolatban írni, úgyhogy próbálok rövid lenni. 10...
Szívritmuszavar
Tisztelt Dr.Nő! Pánikbeteg 23 éves nő vagyok. Nagyon sokat szorongok és néha elég furcsa dolgok történnek velem. Mostanában a szívem egyik...
COVID elleni oltás szívinfarktus...
Tisztelt Doktornő! Május 15. én átestem egy szívinfarktuson, amit egy vérrög illetve egy koszorúérelzáródás okozott és Zalaegerszegen...
Vérhigító szüneteltetés
Tisztelt Doktornő! Édesapámnak (70 éves, cukorbeteg, több stent lett már beültetve neki) béltükrözése esedékes. Mivel vérhigítót szed, a...
Infarktusom volt?
Egyre gyakrabban érzem azt, mintha megszorítanák a szíven, ülne valaki a mellkasomon.. Ilyenkor bal lapockában. nyakban, szegycsontnál érzek...