Hirtelen rosszullét

Minden előzmény nélkül, hirtelen szapora szívverés, (121-s pulzus) 180/110 vérnyomással és elgyengüléssel járó rosszullét, melyet plusz adag gyógyszer szétrágással, kb. fél óra után normalizálódik. De egy napig tartó tompa fejfájás kísér. Tritace, Nebilet mellet, ebben az évben harmadszor észleltem. Nagyon ijesztő érzés. Köszönettel

Dr. Bene Orsolya válasza vérnyomás kiugrás témában

Kedves kérdező!

A vérnyomást számos tényező befolyásolja, stressz, fájdalom, fronthatás is okozhat ilyen emelkedéseket. Ha sűrűn fordulnak elő, mindenképpen javasolt felkeresni a kezelőorvost, lehet, hogy a gyógyszeres kezelés módosítására van szükség, de a rosszullét jellege felveti akár hormonális eltérés lehetőségét is, ilyen irányú vizsgálatok is szóba jönnek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 17., 06:28; Megválaszolva: 2011. március 20., 22:22
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Mi lehet a gond?
Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: (pár hónapja kezdődtek) Időnként vérnyomás és pulzus kiugras, ilyenkor 170/100 vagy afölött van a...
Szexualis aktus torokfájdalom
Tisztelt Doktornő, Kedves Dóra, Nehez időszakon vagyok túl. Két eve vesztettem el a felesegemet melanomaban. Azota kialakult az új elet rendem es az...
Labor értékek elemzés
Tisztelt Dr. Nő! Lányom 5 éves kora óta kardiológiai gondozás alatt áll megállapított nála szívnagyobbodásés már a balkamrai tágulat is. Ehez...
A kokaint vagy más drogot tovább...
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy azt gyanítom, a baratom alkalmankent kokaint fogyaszt, de nem vagyok benne biztos, nem élünk együtt, ő...
Hasfájást, Szédülés, Ájulás
Üdvözletem! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy Ön szerint mi okozhatja a párom tüneteit. Hetek óta napi rendszerességgel jelentkezik...