Szív "lelassulása"

Egészséges ha "lelassul" a szívem felállásnál? Úgy kell érteni, hogy ha hirtelen állok fel valahonnan akkor egy jó 5-10 másodpercig lassan és erősen üt. (40 körüli pulzussal) és aztán egyszer csak hirtelen felgyorsul 100-120-ra. Ez normális? Miért van, hogy esténként hosszabb a lassú ütéseknek a befejeződése? (Mármint, hogy tovább üt erősen-lassan) Valamint egyre többször tovább tart ez az időszak. Mit tegyek ellene? Kóros? Másnak is van így?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza szívritmus témában

Kedves kérdező!

Felállást követően a pulzusszám emelkedik. Lehet, hogy extraszisztolék jelentkezése miatt tűnik lassúnak a pulzusszám. Hogy mi történik felálláskor, Holter EKG segítségével, vagy tilt table test-tel lehetne rögzíteni. Javasolt háziorvos felkeresése, aki szükség esetén kardiológiai szakrendelésre irányítja.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 01., 22:00; Megválaszolva: 2011. március 05., 15:04
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Pulzus
Kedves Dr Nő Segitseget szeretnem kerni evente jarok kardiologiara mivel cukros vagyok 5eve szeretem karban tartani a szervezetem. Mindig ritmis zavar miatt...
Szívritmuszava, mint fogyókúra...
Tisztelt Cím! Diplomás felnőtt nő vagyok, akinek valszeg segítségre van szüksége. Szívritmuszavart diagnosztizáltak nálam. Elmondták, hogy az...
Gyógyszer szedése
Kedves Doktor Úr/ Doktornő! Avval kérdéssel fordulok önökhöz, elvoltam az házi orvosomnál szívtáji panaszaimal, megnézte az EKG-t, és Betaloc...
Mi okozhatja?
Kedves Doktornő. Már egy hónaja normális pulzus mellett is kihagy a szívem. Úgy érzem egy kicsit összehúzza a torkom és az orrom. 2002-ben...
Szívritmus
Tisztelt Doktornő/Úr! 28 éves férfi vagyok. 21 éves koromban Hypertonia-t diagnosztizáltak nálam, és azóta szedek Pritor-t. Kezdetben 40mg/nap...