Szív probléma?

kedves dr nő-úr! mostanában kb2 hónapja érzem hogy a szívem időnként nagyobbat dobban.érdekes módon mindig kettőt erőteljesen, aztán mintha mi sem történt volna.eleinte megfigyeltem hogy legtöbbször esténként mikor már lefekszem.ha hanyatt fekszem, sűrűbben ha oldalt ritkábban.elég rémisztő! muszály hogy szóljak, rendkívül stresszes életet élek. (családi okok) ezenkívül 3 pici gyermekem van (6-4-2 évesek) megemlíteném hogy egy alkalommal voltam bent a sűrgösségin vérnyomást mértek, vért vettek, és majd 2 órát ráraktak ekg gépre, de az semmit nem mutatott, de viszont akkor nem is éreztem azokat a dobbanásokat.akkor javasolták hogy ha gondolom menjek a háziorvoshoz és kérjek beutalót további vizsgálatokra és van egy ekg ami 24 órás viselés(otthon) biztos tudja miről írok.el is mentem, de a háziorvos inkább sanaxot írt fel, mivel ugy gondolta idegi okok lehetnek a háttérben.persze nem váltottam ki a gyógyszert, és nagyon haragudtam rá! annyira megkeseríti az életemet ez a dolog, hogynemtudom mi ez, ön szerint merre menjek? hogy tudnék megnyugodni? mi lehet a bajom? okozhatja tényleg stressz? vagy komoly baj is lehet a háttérben? kérem szépen válaszoljon! köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza szívbetegség témában

Kedves kérdező!

A panaszok hátterében valószínűleg ártalmatlan extraszisztolék állnak, melyek előfordulását a stressz fokozhatja. Erről pontosabb információt a 24 órás EKG, másnéven Holter ad majd. A Xanaxnak én sem vagyok híve, átmenetileg segíthet, de ehhez is hozzá lehet szokni, és sokszor a betegek tartós gyógyszerszedővé válnak. Szerintem próbáljon megnyugodni, beszélje meg a háziorvossal, hogy nem szeretne nyugtatót, és kérjen beutalót kardiológiai vizsgálatra, hogy kiderüljön, nincs-e valami szervi baj véletlenül a háttérben. Egyébként nagy valószínűséggel nincs semmi baj, tényleg csak a stressz okozza a tüneteket, ezt lenne jó valahogy kezelni, akár szakember segítségét is igénybe véve.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 21., 23:37; Megválaszolva: 2011. február 23., 21:58
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Bal pitvar kissé tágabb
Tisztelt Doktornő! 42 éves vagyok ,1980-ban műtöttek szívre.Voltam cardiológián és szeretnék érdeklődni van -e ok az aggodalomra. EKG:...
Emelkedett Ck és LDH
Kedves Doktornő! Évek óta 300-500 U/L között mozog a Ck érték a laborletetemen.Ezt eddig a fizikai munkára fogtam.Most viszont az LDH érték is igen...
Nagyon magas diasztolés érték
KEdves Doktor Nő! Már kétszer is mértem nagyon furcsa vérnyomás értéket. Mindkét esetben éppen "pánik" szerű roham alatt, heves szívdobogás...
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...