Szív

üdvözletem.Egy kérdésem lenne. A legjobb barátnöm meg akart hallni.Be vett 40 szem nitromint.De az én aggodalmam az, hogy valami baja lehet.Ugyanis nem sikerült neki az öngyilkosság.De viszont azota erös sziv szurása van és a vérnyomássa is 165.Nem akar orvoshoz menni.Teljesen depresszios. Mit tudok én érte tenni? Ja? és neki van gyerekori sziv mütötte is.lukas szivell született.Valahogy igy kell irni azt hiszem.Kérem válaszoljanak, mert nagyon aggodom érte.Erös sziv szurása van, de nem akar orvoshoz menni! Elöre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza szívbetegség témában

Kedves Kérdező!

Barátnője problémája olyan jellegű, hogy személyes orvosi vizsgálat, beavakozás lenne szükséges számára, weborvoslással a probléma nem megoldható, mielőbb vegye rá barátnőjét, hogy forduljon orvoshoz, sajnos egyebet nem tud tenni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 07., 15:29; Megválaszolva: 2011. január 10., 09:12
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...
Fertőzés eredetű szívpanaszok...
Tisztelt doktornő! Elmennék önhöz a magánklinikára vizsgálatra, de nem szeretnék már fölösleges költségeket a sok kudarc miatt, emiatt szeretném...
Felépülés súlyos cukorbetegségből
Üdvözlöm! 50-es culorral került lányom kórházba, intenzív osztály, belgyógyászat, most krónikus bel, nagyjából átvészelte, hasnyálmirígy...
Kardiológia lelet
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Mai napon voltam orvosnál, és a leletem eredményeit nem értem hogy melyik rövidítés mit jelentene, illetve az értékek...