Colonoscopia, szívritmuszavar - előfordulhat probléma?

béltükrözésre utaltak.információm szerint a vizsgálat alatt fájdalomcsillapító injekciót adnak.Pitvar fibrilláció /1-1 6, 7 tagú/miatt Ritmonorm tablettát szedek/2x1 150mg/Előfordulhat-e probléma? Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a ritmuszavar témában

Kedves kérdező! Mivel rövid, spontán szűnő ritmuszavar igazolódott, nem valószínű, hogy a vizsgálat provokálná azt. Általában nyugtató jellegű szert adnak ilyen vizsgálatokkor, a gyógyszerszedést említse meg a colonoscopiát végző orvosnak is, de valószínűleg nem kell a szerek között kölcsönhatásra számítani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. szeptember 10., 17:37; Megválaszolva: 2010. szeptember 16., 12:26
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Volt pánikos
Tisztelt Doktornő/ Úr! Egy éve elég súlyos pánikbetegséggel és generalizált szorongással kerültem be a pszichiátriára! Gyógyszereket kaptam, de...
éjszakai ritmuszavar
Tisztelt Doktornő, közel egy éve éjszakánként vízszintes helyzetben gyakori erős bedobbanásaim vannak és csak a jobb oldalamon tudok jól aludni....
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...