Alacsony vérnyomás lehet a problémám?

Tisztelt Doktornő/Úr! Az elmúlt 3 hétben úgy érzem valami nincs rendben velem. Főleg az esti órákra jellemző az enyhe szédülés, tompulás, enyhe fülzúgás, kábaság érzése. Többek mondták, hogy ez valószínű alacsony vérnyomásnak tudható be, na de emellet néha szaporább szívdobogást érzek. Hetente többször sportolok(futok). Este sem merek nehezebb, megterhelőbb ételt enni, mert akkor éjszaka is arra kelek, hogy kalapál a szívem. Az sem kizárt, hogy ezek a tünetek mind lelki eredetűek. Soha nem voltam kövér, de túlzottan vékony sem, most viszont leadtam 7 kilót koplalás nélkül, sportolással. Azonban még mindig nem vagyok elégedett. Kenyeret nem eszem fél éve, este már azért nem nagyon merek enni, nehogy rosszul legyek. Így sokszor lehet emiatt is vagyok rosszul. Esténként próbálom meggyőzni magam, hogy nincs semmi bajom és jól vagyok - mivel hajlamos vagyok bebeszélni az ellenkezőjét is. Viszont egy hét múlva repülővel utazom, és már most saját magamat hergelem azzal, hogy mi lesz, ha a repülőn leszek rosszul fel/leszálláskor. Illetve ez hogyan fog hatni a vérnyomásomra? Ön mit tanácsol? Köszönettel:

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a vérnyomás témában

Kedves kérdező! Valószínűleg tényleg csak alacsonyabb vérnyomásról van szó, a magasabb pulzusszám pedig reflexesen alakult ki. Az utóbbi hetek változékony időjárása, a nagy meleg, kiszáradás is szerepet játszhat a vérnyomásesésben, de lelki tényezők is hozzájárulhatnak a panaszokhoz. Bővebb folyadékfogyasztással csökkenthetők a tünetek. Tartós panaszok esetén javasolt a háziorvos felkeresése.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. augusztus 15., 09:06; Megválaszolva: 2010. augusztus 23., 20:04
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...
Ritmuszavar béta-blokkoló
Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot...