magas a pulzusszámom mit tehetek?

Tisztelt Doktor úr/nő!

Hetek óta magas a vérnyomásos 160/100, nyugalmi állapotban a pulzusom 98-118 között van! 1 hete szedek egy bizonyos tritace nevű vérnyomáscsökkentőt, ami a vérnyomásomat levitte 130/85-re, de a pulzusom nem válltozott.Illetve 2 hete zsibbad a bal oldalam a kezem, lábam olykor az arcom is és van egy folyamatos mellkasi nyomásom ami néha erősebb ilyenkor nehezebben kapok levegőt.

A házi orvosom elküldött vérvételre és szemfenék vizsgálatra ott minden rendben volt.

Mit tegyek?

válaszát előre is köszönöm:

Tisztelettel Percze Viktória

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza magas pulzus témában

Kedves Viktória!

Érdemes lenne utánajárni, mi okozza a magas pulzusszámot, az okok egy része vérvétellel tisztázható - nem tudom, mire terjedt ki a háziorvos által javasolt laborvizsgálat. Ha ebben nincs eltérés, pulzuscsökkentő szerre lehet szükség. A magas pulzusszám hátterében kardiológiai ok is állhat, emiatt, és a mellkasi fájdalom miatt (bár ezt okozhatja akár vérnyomáskiugrás is) javasolt kardiológiai vizsgálat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. június 01., 14:01; Megválaszolva: 2010. június 01., 14:01
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
magas pulzusszám
Kedves Doktornő az alábbiakban szeretném kérni segítségét: Az utóbbi időben emelkedett a pulzusszámom, gyakran 80 és 90 körül van, amint...
Fizikai terheléses problémák...
Tisztelt Doktornő! 2014 novemberében katéteres ablációm volt WPW miatt. A betegség rejtett volt, nem látszott az ekg-n, csak tüneteket okozott, az...
Magas Pulzus
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék elkezdeni sportolni, abban szeretném a segítségét kérni, hogy magas pulzussal bármilyen sportot űzhetek? Pl.: ...
Magas pulzus és alacsony vérnyomás
Tisztelt szakértő! 21 éves, egyetemista lány vagyok. Általában jellemző nálam a normálnál magasabb pulzusszám (95-107, de volt 120 körül is) ...
Nebilet tabletta helyett terhesség...
Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! Szeretném a segítségét kérni: Mitralis prolapsus okozta magas pluzus miatt Nebilet tablettát szedek (napi 2x1/2...