Vérnyomás

140/100 a vérnyomásom, a visszatérőt kicsit soknak tartom, nem nagyon akarok még gyógyszereket szedni. Hallottam a HRI-vitalion étrendkiegészitőről, /Érszűkület, meszesedés, vérkeringés javitása, stb./, valóban ilyen hatásai lennének ezeknek a tablettáknak? Köszönettel: tama

WEBBeteg szakértő válasza vérnyomás témában

Kedves Tama!

Nincs sok tapasztalatom a készítménnyel, viszont előfordult, hogy érszűkületes beteg a panaszok csökkenését jelezte a készítmény szedésével kapcsolatban. Hogy magát a vérnyomást mennyire befolyásolja, az kétséges, de valószínűleg jó hatással van az érelmeszesedés folyamatára, illetve annak lassítására. Az ilyen jellegű készítmények azonban nincsenek klinikai vizsgálatok során tesztelve, hatásaik és mellékhatásaik kevésbé megjósolhatóak. Emellett felhívnám a figyelmét az életmódi tényezők fontosságára is: rendszeres testmozgással, megfelelő étrenddel, fogyással, a sóbevitel korlátozásával is csökkenthető a vérnyomás.Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 05., 18:52 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 05., 18:52
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Vérnyomáscsökkentő
Tisztelt Doktornő! Az orvosom covercard vérnyomáscsökkentőt írt fel nekem. Tudomásom szerint ez vízhajtót is tartalmaz. A kérdésem kell-e kálium...
Tisztelt doktor nő/úr!
Tisztelt cím! Egy elég furcsa kérdésem lenne.. a probléma 2 hete kezdődött, amikor itthon rosszul éreztem magam és megmértem a vérnyomásom...
Dr. Molnár Dóra
Jónapot. Mostnábam napközbe a vérnyomásom 126/54/70 de ha mozgok akkor felmegy 145/70/73 esténként pedig 116/48/60. Voltam magán kardiologusnál még...
vérnyomás mérés
Tisztelt Dr. Molnár Dóra, A 17 éves fiam az utóbbi időben panaszkodott hogy szív tájékon szúró fájdalmat érez, amely spontán szűnik, rövid...
Rosszullét
Kedves Doktor! 2 hónapja alvászavarral küzdőn, sok dolgon keresztül mentem már, több testű tünetek jelentkezett, nincs étvágyam, 3 kilót fogytam...