Syncumar

Tisztelt Webdoktor!

Balesetből kifolyólag trombózist kaptam, emiatt Syncumar, Detralex és Chinotal gyógyszereket kell szednem. Lassan fél év telt el azóta. Szeretném megkérdezni, hogy meddig kell szednem a gyógyszereket.

A másik kérdésem, hogy reumás gondjaim is vannak, amire kezeléseket szoktam kapni. - nyak, váll, kar - Az orvos írhat-e fel rá kezeléseket, és mennyire melegvízbe mehetek?

Válaszát előre is köszönöm! Marcsi

WEBBeteg szakértő válasza antikoagulálás témában

Tisztelt Kérdező!

Ilyenkor az antikoagulálást, tehát a syncumart fél évig kell folytatani, és utána el lehet hagyni abban az esetben, ha egyéb rizikófaktor nincs jelen. Ezt vérvétellel tudják megnézni, hogy van-e örökletes thrombosis hajlam, ez az un. thrombophylia vizsgálat.

A kezeléseket ettől függetlenül lehet tovább folytatni. Foghúzás, műtét, intramuscularis injekció adása viszont nem lehetséges a Syncumar szedése mellett.Üdvözlettel: Dr. Szamosi Szilvia

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szamosi Szilvia, reumatológus
Kérdés: 2009. június 24., 13:08; Megválaszolva: 2009. június 24., 13:08
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szexualis aktus torokfájdalom
Tisztelt Doktornő, Kedves Dóra, Nehez időszakon vagyok túl. Két eve vesztettem el a felesegemet melanomaban. Azota kialakult az új elet rendem es az...
Labor értékek elemzés
Tisztelt Dr. Nő! Lányom 5 éves kora óta kardiológiai gondozás alatt áll megállapított nála szívnagyobbodásés már a balkamrai tágulat is. Ehez...
A kokaint vagy más drogot tovább...
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy azt gyanítom, a baratom alkalmankent kokaint fogyaszt, de nem vagyok benne biztos, nem élünk együtt, ő...
Hasfájást, Szédülés, Ájulás
Üdvözletem! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy Ön szerint mi okozhatja a párom tüneteit. Hetek óta napi rendszerességgel jelentkezik...
Bal kar fájdalom
Kedves Doktornő, Doktor úr! Azzal kapcsolatban szeretném kérni a segítségüket, hogy nagyjából 3-4 hónapja érzem az alábbiakat: bal oldalon a...