Mivel lehet a göböket eltüntetni?

Tisztelt Doktornő/úr!

Leiden féle mutáció V-faktor -t állapítottak meg nálam. Syncumart szedtem. A férjemmel babát szeretnék, ezért az orvos a Syncumar elhagyásával a Clexane injekció használatát írta elő. Az injekció beadását követően annak helyén göb keletkezik a bőröm alatt, mintha a beadott folyadék begyülne. Fertőtlenítőszert (Egisept) is használok. Nagyon lassan múlik el egy-egy göb (több hét). Mivel ezen területeket az újabb injekciónál kerülöm, lassan úgy érzem, hogy nincs hova beadnom az újabb és újabb injekciót. Tud ajánlani valamilyen kenőcsöt, vagy más valamit ami gyorsabban elősegíti a göb eltünését?  

Köszönettel

Magdolna

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a injekció témában

Kedves Magdolna!
 
Helyileg ható kenőcsöt javaslok, pl. SP54 is alkalmas erre. A problémát mindenképpen jelezze a kezelőorvosanak is, hiszen a tartós használatot ez megneheziti.

 

 

Üdvözlettel: Dr. Boros Miklós, sebész

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 03., 18:54; Megválaszolva: 2011. október 05., 09:40
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Volt pánikos
Tisztelt Doktornő/ Úr! Egy éve elég súlyos pánikbetegséggel és generalizált szorongással kerültem be a pszichiátriára! Gyógyszereket kaptam, de...
éjszakai ritmuszavar
Tisztelt Doktornő, közel egy éve éjszakánként vízszintes helyzetben gyakori erős bedobbanásaim vannak és csak a jobb oldalamon tudok jól aludni....
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...