Mitralis prolapsus

Tisztelt Bene Orsolya!

Köszönöm válaszát!

Most csütörtökön megyek terheléses EKG-ra, remélem, hogy minden rendben lesz! Amúgy elképzelhető, hogy találnak valami mást is, mint amit korábban láttak az ultrahangos és EKG-vizsgálatokon? S abban az esetben, ha az ember nem bírja annyira a terhelést, mint amit várnának, akkor ilyen esetben mi a teendő a továbbiakban? Vagy ott javasolni fognak esetleg gyógyszert vagy sportot, amivel jobb kondíciót lehet elérni?

Nekem csak az a furcsa, hogy régebben tünetmentes voltam és nagyon jól bírtam a hajtást a munkámmal jár (könyvvizsgálat és a szezon okt.-május, ami rengeteg munkát, túlórát (12 órák) jelent). Éreztem ugyan, hogy március körül már kezdek fáradni, de gondoltam majd a nyáron jól kipihenem magam és ekkor jött elő ez a "betegség" és azóta nem lelek erőre. Bár 3 hetet táppénzen voltam, hogy felerősödjek, de miután visszajöttem dolgozni, folytatódtak a túlórák, a sok stressz és úgy éreztem, hogy így nem igazán fogok regenerálódni.

Egyébként a Betaloc-ról annyit, hogy reggelente szedem (7.30 körül) és azt figyeltem meg az utóbbi napokban, hogy a bevételét követően nagyon letompulok, szédelgek és mindig olyan du. 2-3 óra magasságában "térek magamhoz", olyan mintha addigra kapnék erőre. De addig meglehetősen tompa vagyok.

Köszönettel: Zsanett

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a mitralis prolapsus témában

Kedves Zsanett!

Nem hiszem, hogy komolyabb eltérés lenne a terheléses vizsgálat során (max. a csökkent terhelhetőség)... Valószínűleg jó lenne nagyobb intenzitású sportot is beépíteni a jóga mellé (kocogás, úszás), illetve még egy kis magnéziumpótlás (Magne B6, Magnerot) lehet jó hatású. Azonban kezelőorvosa fogja jobban átlátni az eredményeket, a terápiás tervet ő fogja felállítani, mondja el neki is a panaszokat. És ne izguljon!
Sok sikert a terheléshez!

 

Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 27., 09:08; Megválaszolva: 2011. október 04., 10:50
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Volt pánikos
Tisztelt Doktornő/ Úr! Egy éve elég súlyos pánikbetegséggel és generalizált szorongással kerültem be a pszichiátriára! Gyógyszereket kaptam, de...
éjszakai ritmuszavar
Tisztelt Doktornő, közel egy éve éjszakánként vízszintes helyzetben gyakori erős bedobbanásaim vannak és csak a jobb oldalamon tudok jól aludni....
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...