• Vérnyomás probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő.

        Édesapám rendszeressen szed gyógyszert a magas vérnyomására, a pulzusa rendben volt. Az elmult hetek alatt felborult ez, a pulzusa megemelkedett jóval, a vérnyomása pedig jónak mondható. A vérnyomáscsökkentőt így már nem szedi d a magas pulzus miatt aggódik.

        Szeretném azt a szívességet kérni öntől hogy amennyiben lehetséges kérem adjon lehetséges okokat a probléma bekövetkeztére lletve, legfőképpen a megoldására.

        Előre is köszönöm jóindulatát és segítőkésségét.

        WEBBeteg szakértő válasza a pulzus témában

        Kedves kérdező!

        Vizsgálat nélkül nehéz megoldást javasolni. Sajnos az sem kerül leírásra, mennyi az a bizonyos pulzusszám. A magasabb pulzust okozhatják gyógyszerek, vérszegénység, ritmuszavarok, pajzsmirigy-probléma, emiatt vérvétel, EKG, esetleg Holter EKG jön szóba. Az sem szerencsés, hogy édesapja elhagyta a vérnyomásra adott gyógyszereket (bizonyos típusú szerek hirtelen elvonása önmagában is okozhat jelentős pulzusszám-emelkedést). Azt javaslom, keressék fel a háziorvost, aki elvégzi/megszervezi a szükséges vizsgálatokat.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-11 18:08:19; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 15:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mia teendő ha 35 a pulzusom
        Kedves Dr.úr/nő Van, hogy melléütéseket érzek néha és ezt most sikerült végre elfogni ekg-n , erre szeretnék egy magyarázatot kérni! Évek óta hülyének néz minden orvos már, szerintük semmi bajom! Minden létező vizsgálaton voltan már...
        Tisztelt Doktornő! A tegnapi napon voltam kardiológiai vizsgálaton, ahol nyugalmi EKG-t és szívultrangot is csináltak, és minden rendben volt. A szívultrahangos leleten szűkszavúan annyit tüntettek fel véleményként, hogy :"Enyhe relax zavar,...
        Tisztelt Doktornő! Az utóbbi hónapokban megfigyeltem hogy időközönként (legtöbbször nyugalmi állapotban) 1-2-3 percen át tartó erős "szúrások" avagy olyan lüktetés szerű problémám van a jobb oldalamon mellkas tájékán Éppen a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 2 hete kezdődött egy olyan érzésem,mintha hülye lenne a fejem. Balra fordultam,olyan volt,mintha szédülnék,de mégsem szédültem. Szedek vérnyomáscsökkentő gyógyszert,co petineva-t,és betalocot is.Elmentem ekg-ra mert...
        Kedves Doktornő, az alábbi kardiológia jellegű panaszom kapcsán kérném szíves segítségét, tanácsát. Panaszaim 8 hónapja kezdődtek, napközben és főleg nyugalmi hanyatt fekvő helyzetben jelentkező erős bedobbanás érzéssel, illetve...
        Tisztelt doktornő! Sokszor úgy érzem, hogy nem tudok elég mély levegőt venni, terhelésre kifulladok (pl. lépcsőn, dombon felfele menet), gondoltam, azért van, mert nem vagyok egy sportember. Néhány napja volt egy terheléses EKG vizsgálatom. A...
        Jó napot! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mivel lehet véglegesen negszüntetni az extrákat? Sajnos van mikor rengeteget érzek, főleg akkor amikor közeledik a menstruáció, viszont van mikor kevesebbet. Szeretnék tőle megszabadulni,mert...
        Kedves Doktornő!10 éve kialakult nálam visszér mindkét lábamon. Mostanáig nem volt tünetem , de most mindennap azt érzem hogy nagyon fáradt vagyok mintha bányában dolgoztam volna.Kis sétától már kifulladók meg kell állni.Ez trombózis...
        Kedves Dr! Az elmúlt két hónapban sokszor volt mellkasi fájdalmam ezért vásároltam egy wiwe készüléket mert ha szakrendelésre mentem ott a pár másodperces ekg nem mutatott ki semmi kórosat.Terheléses ekg sem és szív uh-on is mindent rendben...