• Pulzus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor nő/úr!

         

        Már 1 éve szedem a magas/gyors pulzusomra BISOCARD-ot. Egyetlen EKG vizsgálaton voltam azóta semmi. Érdeklődnék, hogy ezt a gyógyszert életem végéig kell szednem? A háziorvosom soha nem csinál vizsgálatot, beutalót se ad a kardiólogushoz. Én ugy gondolom, hogy ilyen betegségnél fontos a rendszeres vizsgálat. Önnek mi erről a véleménye?

        Az elmúlt 1 évben ha siettem valahova (kimelegedtem)piros foltok, valamint "csalán kiütések" jelennek meg a testemen. Ezek a tünetek fél óra alatt elmúlnak.A kérdésem az lenne, hogy ez lehet-e a magas pulzusomtól?

        Előre is köszönöm a válaszát.

         

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a magas pulzus témában

        Kedves kérdező!

        Ha még mindig magas a pulzus, akkor továbbra is indokolt a gyógyszer szedése (annál is inkább, mert a hirtelen elhagyás még magasabb pulzusszámot fog eredményezni). Nem írja, van-e egyéb betegsége (magas vérnyomás, igazolt-e a szívultrahang valamilyen eltérést), hány éves, mekkora dózist szed. Mindenesetre évente-kétévente a ritmuszavar ellenőrzése miatt érdemes kontrollra menni, ahol a szükséges vizsgálatok (Holter, esetleg terhelés) elvégzését követően dönthetnek a gyógyszer további szedéséről. Nem valószínű, hogy a kiütések kardiológiai okkal magyarázhatók, erről inkább bőrgyógyász tudna véleményt mondani.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-03 19:42:17; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 09:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! gyerekkoromban vsd miatt kezeltek amely spontán zárodott. Rosszullet miatt bekerultem a korházba a haziorvostol mentovel szállitottak el mellkasfájdalom,szedules miatt(nem ment le a vernyomásom pulzus) kesobb a korházban...
        Tisztelt Doktor úr / Doktornő! Édesanyám a minap voltam kardiológiai vizsgálaton, ahol szív ultrahang vizsgálatot is végeztek. Zsibbad a keze, illetve sokszor leizzad. A vizsgálaton semmi kórosat nem találtak, de mivel a koszorúeret nem tudta...
        Tisztelt doktor úr/hölgy! Mitralis prolapsusom van, az orvos aki megállapította 7 éve màr külföldön dolgozik. Ő akkor azt írta a papíromra, hogy endocarditis profilaxis szükséges. Ez a mai napig nem tisztázott, hogy pontosan mikor szükséges,...
        Üdvözlöm! szeretném megtudni,hogy kisfiamnak milyen problémát okozhat majd a későbiekben ez a betegsége,orvosi kifejezéssel:vaskosabb tasakkal bíró,minimális kiáramlási grádeint okozó aortabillentyű. Nagyon szeret focizni,edzője szerint...
        Tisztelt Doktornő! Az oldalon írt cikke a miokardinális híd témában kicsi remény adott számomra. Idén február óta fulladásos, mellkasszorításos panaszaim vannak,ami miatt kardiológiai kivizsgálás történt. Alapos kivizsgálás után a...
        Üdvözlöm! Szűrés jelleggel kerestem fel a helyi kardiologus Doktornőt, aki a következőket írta nekem: jobb kamra 27, bal pitvar 37 mm Septum 10/15, bk 38/25 hatsofa 13/17mm Ef 64% e/a 1,27 áramlasi sebesseg 1,04 m/s Norm uregatmerok es...
        Tisztelt Doktor/Doktornő,A hònapok óta fennállò szívdobogàs érzéssel lenne kérdésem. A legelső panaszom kb. 1-1.5 éve kezdődött, amikor relatíve sok alkoholt fogyasztottam és aznap a tűzô napon valószínüleg napszúràst is kaphattam....
        Tisztelt Doktor úr/nő ! 2 hete nyugvó állapotban hirtelen szapora szívverést észleltem, magas vérnyomás kíséretében, az ominózus estén akkor egyszer kaptam vérnyomáscsökkentőt azóta nem volt rá szükség de a szívdobogás...
        Mitralis prolapsus-om van, gyógyszert nem kell rá szednem. A tegnapi napon kihúzták az egyik fogamat, de előtte nem mondtam ezt a problémát az orvosnak. Nemrég tudtam meg, hogy ilyenkor beavatkozás előtt antibiotikumot szoktak adni. Akkor mos ezzel...
        Tisztelt Doktornő! 2014-ben 2x estem át sinuszcsomó abláción IST miatt. A második alkalomnál sinusz leállás volt, majd csak junkcionális pótritmus alakult ki. Azóta nincs szinusz ritumus, csak pótritmus, néha bradikardiával, néha 2,6...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés