• Ritmuszavar?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő  /  Doktor Úr !

        Több mint egy-éve  kardiológián igazolt Bal Tawara Szárblokk.2008. Márciusban lábon kihordott kisebb infarctus, kétesélyes tüdőembólia/ Nagyon sokszor igen roszul érzem magam fulladok., köhögök, néha anyira, hogy szinte hányom a slejmot../Bocsánat / ugyan tüdőgondozóba kaptam Ventolin-t 2x1 puff., meg szedek Nebilet-et, Aspirin-protect-et, moduxin-t, Atova-Teva-t, Co -prenessa-t. Most  kb.3-4-hete nagyon sűrűn olyan érzésem van, hogy kihagy a szívverésem, utánna sok kicsit  ver, és közben lever a viz.Elmentem a doktornőhöz elmondtam, meg azt is, hogy 2-hete minden estére bedagad a lábam térdig. Azt mondja nincs semmi baj, a BTSZB-n kívül nem lát semmit az EKG-n./Coronarographia kisérbetegség diagn..GOKI:-ba/szedjem tovább a gyógyszereket, a Carvolt most cserélte a nebilet-re., de semmit nem javulok, sőt, mindíg fáradt vagyok, de már nem szeretek lefeküdni, mert ha fekszem még sűrűbben jönnek a kihagyások. Mit tegyek.Őszintén megmondom sokszor félek. Meg fog ez az állapot változni? Sajnos családilag is halmozott vagyok. Mindkét szülőm fiatalon, szívrohamban haltak meg.

        WEBBeteg szakértő válasza a lábdagadás témában

        Kedves kérdező!

        Csak azt tudom javasolni, ha nincs jól, menjen vissza kardiológiai kontrollra. A lábdagadás többféle eltéréstől is lehet (túlsúly, visszerek, veseműködés zavara, bizonyos gyógyszerek), a fennálló balszárblokk felveti a csökkentebb kamrafunkció, szívelégtelenség lehetőségét is (bár nem derül ki, milyen volt a szívultrahangos lelete). A ritmuszavar miatt Holter (24 órás EKG) felhelyezése jön szóba, bár pl. a Ventolin túlzott használata is okozhat rendetlen szívdobogásérzést.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-03 22:32:44; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 13:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm Kedves Doktornő/Doktor úr! Szeretném megkérdezi, hogy amúgy is magas össz. koleszterin(6.7), magas LDL(5.3) koleszterin mellett, szedhető e a Concor tabletta? Gyakori extrasystolés panaszokra írták fel, napi félet, kardiológiai...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr. Problémám az lenne ,hogy fél éve érzek extra szívütéseket.voltam vele háziorvosnál aki 24orás Ekgt tett fel nekem.Az eredmény az orvos szerint tökéletes lett. 24ora alatt 15 extraütés volt. Ebböl eggyet éreztem...
        Üdvözlöm ! Érdeklődni szeretnék az EKG eredményem után, mit jelentenek a leírtak:72/minSR,norm PQ,kp axis,keskeny QRS,V3-4-ben jelzett J pont emelkedés,egyebekben izoel ST-k,poz T-k,szab repol. Sürgősségin készült az EKG , szédülés,mellkas...
        Mia teendő ha 35 a pulzusom
        Kedves Dr.úr/nő Van, hogy melléütéseket érzek néha és ezt most sikerült végre elfogni ekg-n , erre szeretnék egy magyarázatot kérni! Évek óta hülyének néz minden orvos már, szerintük semmi bajom! Minden létező vizsgálaton voltan már...
        Tisztelt Doktornő! A tegnapi napon voltam kardiológiai vizsgálaton, ahol nyugalmi EKG-t és szívultrangot is csináltak, és minden rendben volt. A szívultrahangos leleten szűkszavúan annyit tüntettek fel véleményként, hogy :"Enyhe relax zavar,...
        Tisztelt Doktornő! Az utóbbi hónapokban megfigyeltem hogy időközönként (legtöbbször nyugalmi állapotban) 1-2-3 percen át tartó erős "szúrások" avagy olyan lüktetés szerű problémám van a jobb oldalamon mellkas tájékán Éppen a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 2 hete kezdődött egy olyan érzésem,mintha hülye lenne a fejem. Balra fordultam,olyan volt,mintha szédülnék,de mégsem szédültem. Szedek vérnyomáscsökkentő gyógyszert,co petineva-t,és betalocot is.Elmentem ekg-ra mert...
        Kedves Doktornő, az alábbi kardiológia jellegű panaszom kapcsán kérném szíves segítségét, tanácsát. Panaszaim 8 hónapja kezdődtek, napközben és főleg nyugalmi hanyatt fekvő helyzetben jelentkező erős bedobbanás érzéssel, illetve...
        Tisztelt doktornő! Sokszor úgy érzem, hogy nem tudok elég mély levegőt venni, terhelésre kifulladok (pl. lépcsőn, dombon felfele menet), gondoltam, azért van, mert nem vagyok egy sportember. Néhány napja volt egy terheléses EKG vizsgálatom. A...