• Érrendszer

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő / Doktorúr

         

        Én egy elég vékony 26 év körüli srác vagyok és eléggé szeretem a sört sokat el is fogyasztok belőle egy nap, nem tagadom de csak mértékkel természetesen. A sós ételeket is nagyon szeretem nem sok édességet eszek, sőt szinte semennyit sem. Nos nem olyan rég egy jó pár hónapja azt vettem észre, hogy a mellkasomon és a kezeimen, kicsit sötétebbek az erek. Megrémiszt engem mivel eddig még nem volt ilyen. Viszonylag vékony vagyok 175 magas és olyan 55, 60 kiló. Kérem segítsen megválaszolni a kérdést mert őszintén megmondom halálfélelmem van hogy lehet halálos beteg lehetek és közeleg a vég.......tudom nagyon drasztikus feltevés de nem szeretnék belegondolni mivan akkor ha....... A válaszát előre is köszönöm önnek. Tisztelettel egy hű olvasójuk.

        WEBBeteg szakértő válasza a érrendszer témában

        Kedves Kérdező!

        A tünetet az okozhatja, hogy lassabb a vénákban a vér áramlása.Hogy teljesen megnyugodjon keressen fel belgyógyászati angiológiai szakrendelést.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-01 19:21:25; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 13:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mia teendő ha 35 a pulzusom
        Kedves Dr.úr/nő Van, hogy melléütéseket érzek néha és ezt most sikerült végre elfogni ekg-n , erre szeretnék egy magyarázatot kérni! Évek óta hülyének néz minden orvos már, szerintük semmi bajom! Minden létező vizsgálaton voltan már...
        Tisztelt Doktornő! A tegnapi napon voltam kardiológiai vizsgálaton, ahol nyugalmi EKG-t és szívultrangot is csináltak, és minden rendben volt. A szívultrahangos leleten szűkszavúan annyit tüntettek fel véleményként, hogy :"Enyhe relax zavar,...
        Tisztelt Doktornő! Az utóbbi hónapokban megfigyeltem hogy időközönként (legtöbbször nyugalmi állapotban) 1-2-3 percen át tartó erős "szúrások" avagy olyan lüktetés szerű problémám van a jobb oldalamon mellkas tájékán Éppen a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 2 hete kezdődött egy olyan érzésem,mintha hülye lenne a fejem. Balra fordultam,olyan volt,mintha szédülnék,de mégsem szédültem. Szedek vérnyomáscsökkentő gyógyszert,co petineva-t,és betalocot is.Elmentem ekg-ra mert...
        Kedves Doktornő, az alábbi kardiológia jellegű panaszom kapcsán kérném szíves segítségét, tanácsát. Panaszaim 8 hónapja kezdődtek, napközben és főleg nyugalmi hanyatt fekvő helyzetben jelentkező erős bedobbanás érzéssel, illetve...
        Tisztelt doktornő! Sokszor úgy érzem, hogy nem tudok elég mély levegőt venni, terhelésre kifulladok (pl. lépcsőn, dombon felfele menet), gondoltam, azért van, mert nem vagyok egy sportember. Néhány napja volt egy terheléses EKG vizsgálatom. A...
        Jó napot! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mivel lehet véglegesen negszüntetni az extrákat? Sajnos van mikor rengeteget érzek, főleg akkor amikor közeledik a menstruáció, viszont van mikor kevesebbet. Szeretnék tőle megszabadulni,mert...
        Kedves Doktornő!10 éve kialakult nálam visszér mindkét lábamon. Mostanáig nem volt tünetem , de most mindennap azt érzem hogy nagyon fáradt vagyok mintha bányában dolgoztam volna.Kis sétától már kifulladók meg kell állni.Ez trombózis...
        Kedves Dr! Az elmúlt két hónapban sokszor volt mellkasi fájdalmam ezért vásároltam egy wiwe készüléket mert ha szakrendelésre mentem ott a pár másodperces ekg nem mutatott ki semmi kórosat.Terheléses ekg sem és szív uh-on is mindent rendben...