Syncumar és altató

Tisztelt Doktor Nő/Úr!

 

Március végén írtam Önnek, hogy édesanyám 81 éves, és Syncumar gyógyszer bevezetése miatt 9 napot a kórházban töltött. Véleményét kértem a Syncumarral kapcsolatban és szíves válaszát nagyon köszönöm. Most ott tartunk, hogy hála a Jó Istennek rendben ment minden, a szakorvos szerint. Egy a problémánk, hogy az orvos figyelmeztette a gyógyszer- kölcsönhatásokra, ezért nem javasolta az altatók rendszeres használatát. Édesanyám nagyon rossz alvó Gerodormot szed kb. fél éve. Kérdésem, hogy lenne valamilyen módszer vagy gyógyszer ami segítene az alvásban, mert ha nem alussza ki magát, vérnyomása felmegy és kissé letargikus.

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel: Annamária

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza Syncumar témában

Kedves Anamária!

Előrebocsátanám, hogy valószínűleg korábbi kérdésére más szakorvos válaszolt. Bár pontosan nem írja, milyen gyógyszerkölcsönhatásra utalt a kezelőorvos, így csak tippelek, hogy a Syncumarral kapcsolatban tette ezt. Feltételezem, hogy édesanyjának többféle gyógyszere van, melyek döntően belgyógyászati jellegűek. Hamármost az a kérdés, hogy a Syncumarral szedhető-e a Gerodorm, a válaszom: igen. Tehát Syncumar miatt nem kell más altató után nézniük (egyébként sok más gyógyszernek valóban van hatása a Syncumar szintre, így bizonyos régi típusú altatóknak is) .

Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 16., 13:34; Megválaszolva: 2009. április 16., 13:34
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...
Fertőzés eredetű szívpanaszok...
Tisztelt doktornő! Elmennék önhöz a magánklinikára vizsgálatra, de nem szeretnék már fölösleges költségeket a sok kudarc miatt, emiatt szeretném...