pulzuszavar

Tisztelt Doktornő! Először is hálásan köszönöm, hogy december 24.i levelemre, válaszolt legalább nagyjából megértettem a betegségem lényegét. Most újra szeretnék kérdezni, mivel új leletem jött./ A kardiológusnő mindkétszer postán küldte ki a leletet, telefonon az asszistensnőt sem sikerült elérni, -szabadságon van/ Megismétlem az előző Holtert, és leirom az ujabb eredményt: idő: 2015 dec.l 2016.jan.5 analitikus idő: 18622 p 20601 p átl kamrai fr: 68/min 59/min Összütés: 75105 71201 Végig Sinus ritmus volt gyakori Itt csak röviden: 800 VES és 572 S SES 2947, kevés VES: 1005 a VES-k Diagn: VES, SES arrhytmia egy gócuak Jav: A bellított kezelés folytat Jav: 3szor 150 mg Rytmonorm Vél:SES, VES arrhytmia Több kérdésem is lenne: Ez az eredmény, javult? javulhat-e, sajnos többször még mindig rosszullétek szívdobogás össze visszaságot mutat a vérnyomásmérő. A másik kérdésem a Kardiológus főorvos asszony az elsó viszgálat után az addig is szedett Betaloc ZOK-otfölemelte és a pulzusom az eredetinél / 70 -8O) szokott lenni, legtöbbször 50-54, volt 48 is. A 2.HOLTER vizsgálat alatt nagyon jól voltam, azért lett vajon jobb az eredmény,? / én a számok alapján gondolom, hogy jobb.Kigyógyulhatok ebből a betegségből? Természetes szerek pl.Q10, galagonya tea javasolható. Vajon mindig ennyi gyógyszert vagymég többet kell szedni.Nem iszom nem dohányzok stressz van /Sulyos 42 éves fiunkkal lakunk Skizofrén/ Már tényleg nem is merek többet kérdezni, ugyis csak terhelem a Doktornőt Mégegyszer is köszönöm az előző levemre adott érthető pontos válaszát. Maradok tisztelettel.Jó egészséget BOLDOG UJÉVET kívánok szeretettel a DOKTORNŐNEK

Dr. Molnár Dóra válasza ritmuszavar témában

Kedves Kérdező, úgy tűnik a leírás alapján, hogy kevesebb az extraütés. A napi átlag pulzus 68/perc, ez a decemberi leleten is ennyi volt. Az, hogy Ön néha alacsonyabbat számol, nem feltétlenül jelenti, hogy kórosan keveset ver szíve. Az extraütéseket nem mindig lehet észlelni pulzusszámolásnál. A ritmuszavar problémakör valószínűleg nem fog meggyógyulni, a gyógyszerek abban segítenek, hogy jobb legyen az Ön közérzete. Igen, lehet, hogy majd kell változtatni a gyógyszerek számán és mennyiségén is a jövőben, állapotától függően.

Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 13., 16:11; Megválaszolva: 2016. január 15., 08:39
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szívritmus zavar a semmiből?
Tisztelt Doktornő! Tegnap hajnalban megittam egy pohár vizet, majd vissza feküdtem az ágyba és szívritmus zavarom lett, ami nem akart elmúlni....
Terhességi szívritmus zavar
Kedves Dr. Molnár Dóra! 15 hetes kismama vagyok, szívritmus zavarral.Az EKG illetve a szívuh szerint minden rendben,ráírták a papíromra hogy...
Szokatlan EKG: aggódjak?
4 éve átestem egy tüdővéna transzpozíciós műtéten, viszont továbbra is, egyre gyakoribb és kellemetlenebb ritmuszavarokkal küzdök. A csatolt ekg...
Ritmuszavar
Tisztelt Doktornő! Én 43 éves vagyok, 2015 óta szívritmus zavarom van. Eleinte csak 2-3 havonta, de tavaly óta kéthetente. Többször vizsgáltak...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...