Tisztelt doktornő!

Tisztelt doktorő! Az apukám szív és tüdőbeteg. 1 hete volt kórházban mert nagyon bevizesedett. 8kiló vizet hajtottak el tőle 5 nap alatt. Kapott új gyógyszereket: asa, protect pharmavid, adexor, coverex, bisoprolol, olicard retard, furosemid, amilorid, kaldiumot, ultibro breezhalert szed. Most pedig megint elkezdett dagadni a lába nem tud aludni, a vérnyomása alacsony 90/60 a pulzusa magas 110. Mi lehet az oka? Hogy lehet a vérnyomását helyreállítani? Nagyon gyenge és szédül.

Dr. Hangonyi Csilla válasza terápia beállítás témában

Kedves Kérdező!

Az idős betegeknél, főleg, ha több szerv működése is károsodott már, nagyon gyakran felborul a szervezet egyensúlya. A gyógyszerek felszívódása sem biztos, hogy tökéletes.

Most az alacsony vérnyomás miatt szédülhet. Kezelését kórházi körülmények között kell beállítani.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 10., 12:14; Megválaszolva: 2016. január 10., 23:27
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kihagyó szívverés
Üdv. 1 éve jelentkezett nálam erős szívdobogás érzés, illetve időnként kihagyó szívverés, nagyobb bedobbanás, ezalatt nehezebb levegővétel....
Lábszárfekély.
Tisztelt cím. 23.hónapja keletkezett egy lábszárfekélyem a bal bokánál. Ez most 18x12 cm es nagyságú. 23 hónapja 5x5 cm es volt. Testmagasságom 175...
Vérnyomás értéke
Tisztelt Doktornő! Rendszeresen mérem a vérnyomásom OMRON vérnyomásmérővel és kiértékelem az OMRON szoftverével. Csak idén kb 320 adattal...
Elektrofiziológiai vizsgálat
Jónapot kìvánok doktornő, szeretném megkérdezni hogy magánúton elektrofiziológiai vizsgálat magyarországon végeznek e vizsgálatot s hol? 82 éves...
Szívkatéter
Kedves Doktornő! Szeretném mégtudni jelenthet-e problémát ha 5 hónap elteltével újra szívkatétert akarnak csinálni a páromnak. Utóljára tavak...