segitség kérés

üdvözlöm doktornő azt szeretném megtudni magas vérnyomásos beteg vagyok mitől lehet rajtam sok viz vizhajtóval 6 liter jön le rólam és másnap reggel ugyan ugy rajtam van dagad a lábbom és fulladok. a vérnyomásom álltalában 160 per 110 a pulzus pedig 114.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza a vízvisszatartás témában

Kedves Kérdező! Vesebetegség, esetleg szívelégtelenség okozhat ilyen mértékű vízvisszatartást. Fontos lenne azonban azt is tudni, hogy mennyi folyadékot fogyaszt, mert így lehet a szükséges gyógyszereket pontosan beállítani. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 30., 16:42; Megválaszolva: 2015. március 30., 21:44
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Terheléses ekg
Maszkban kerékpáron végzett terheléses ekg reális eredményt adhat-e.
Szívkatéterezés
Anyukám cukorbeteg, 4-szer ad be inzulint.Hétfőn szívkatéterezésre kell mennünk, mert a szív koszorúerei beszűkültek,nagyon elmeszesedtek.AZT...
SZÍVELÉGTELENSÉG
Tisztelt Doktornő! Állapotom megítélésében szeretném segítségét kérni, rosszullét, elgyengülés után júliusban sürgősségi ellátás...
Szívdobogás
Üdvözlöm. Régóta van panaszom. Fekvő helyzetben sohasem éjjel szívdobogás érzésem van rövid ideig tart (néhány össze vissza ütés)de gyakran...
TANÁCS KÉRÉSE
Tisztelt Címzett! Arra kérném tisztelettel, hogy adjon útbaigazítást mi tévő legyek, hova tovább, mire gyanakszik, mit kéne még kivizsgáltatni...